۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۰۹۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۷ - ۲۹-۰۷-۱۴۰۰
کد ۸۰۹۰۴۷
انتشار: ۲۳:۰۷ - ۲۹-۰۷-۱۴۰۰

تایید خبر حمله به پایگاه آمریکایی در سوریه

تایید خبر حمله به پایگاه آمریکایی در سوریه
سخنگوی فرماندهی نیروهای تروریستی ارتش آمریکا در منطقه با تأیید حمله شب گذشته به یک پایگاه آمریکایی جزئیات جدیدی از آن ارائه داد.

سخنگوی فرماندهی نیروهای تروریستی ارتش آمریکا در منطقه با تأیید حمله شب گذشته به یک پایگاه آمریکایی جزئیات جدیدی از آن ارائه داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، «بیل اربن» سخنگوی فرماندهی نیروهای تروریستی ارتش آمریکا در منطقه موسوم به سازمان تروریستی سنتکام در اظهاراتی حمله شامگاه گذشته به پایگاه آمریکایی «التنف» در جنوب شرقی سوریه را تأیید و جزئیاتی درباره آن ارائه کرد.

این مقام آمریکایی مدعی شد: «پایگاه آمریکا به شکلی عمدی مورد حمله قرار گرفت، اما هیچ فرد آمریکایی در جریان این حمله کشته و مجروح نشد.»

او همچنین اعلام کرد تحقیقاتی از سوی آمریکا درباره احتمال مجروح شدن نیرو‌های دیگر آغاز شده است و افزود: «هواگرد‌های بدون سرنشین و آتش غیرمستقیم هر دو در این حمله استفاده شدند.»

شب گذشته منابع خبری از هدف گرفته شدن گسترده پایگاه نظامی نیرو‌های آمریکایی در منطقه التنف سوریه خبر داده و گفتند که شعله‌های آتش نیز در این منطقه سر به آسمان کشیده است.

شبکه المیادین نیز به نقل از برخی منابع اعلام کرد این پایگاه آمریکایی در التنف با ۵ پهپاد هدف گرفته شده است.

پایگاه التنف یک پایگاه آمریکایی در استان حمص سوریه است که در ۲۴ کیلومتری غرب گذرگاه مرزی التنف در صحرای سوریه واقع شده است.

ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)