۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۰۹۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۰۱-۰۸-۱۴۰۰
کد ۸۰۹۲۵۴
انتشار: ۱۴:۵۲ - ۰۱-۰۸-۱۴۰۰

آخرین سلفی فیلمبرداری که بر اثر شلیک اشتباهی بازیگر، کشته شد (فیلم)

آخرین سلفی فیلمبرداری که بر اثر شلیک اشتباهی بازیگر، کشته شد (فیلم)
هالینا هاچینز مدیر فیلمبرداری بر اثر شلیک گلوله از اسلحه الک بالدوین بر سر صحنه فیلمبرداری کشته شد.
«بالدوین» در صفحه توییتر خود نوشت:هیچ واژه‌ای برای رساندن شوک و اندوهم در مورد حادثه غم انگیزی که جان «هالینا هاچینز»، همسر، مادر و همکار تحسین شده همه ما را گرفت، وجود ندارد.

من به طور کامل با تحقیقات پلیس برای بررسی نحوه وقوع این فاجعه همکاری می‌کنم و با همسر او در تماس هستم و از او و خانواده اش حمایت میکنم.

قلب من برای همسر، فرزند و همه کسانی که هالینا را می‌شناختند و دوست داشتند، شکسته است».
ارسال به دوستان
عفونت ادراری چه علائمی دارد؟ چرا ما انسان‌ها زانوهای بهتری تکامل نداده‌ایم؟ با پروژه جدید منصوری آشنا شوید ؛ وسپا الکتریکا موناکو ادیشن (+عکس) پدیده‌ای که زمین را برای ۹ روز متوالی لرزاند! رونمایی از جدیدترین موشک بالستیک سپاه پاسداران (+عکس) مراسم رژه نیروهای مسلح برگزار شد افشاگری درباره دستمزد نجومی بازیگران زن؛ چه کسی در صدر لیست است؟ آیت‌الله بهجت کلوچه‌پز می‌شد اگر این سفر را نمی‌رفت! یک شاهنامه‌پژوه: شاهنامه افسانه و اسطوره نیست؛ تاریخ کهن ایرانیان است راز صدای آدم فضایی‌ها در ته این گودال برملا شد اتوبوس و مترو رایگان برای دانشجویان و دانش‌آموزان از فردا یکشنبه ۵ اپلیکیشن برای بهبود تمرکز؛ دیگر کارهایتان را به‌تعویق نیندازید خط و نشان نیروهای مسلح ایران برای اسرائیل : ۲۱ موشک بالستیک به نمایش درآمد رشد نهال‌های در سایه با آینه‌کاری کف جنگل! دیدنی های امروز؛ از آغاز عرضه جهانی آیفون 16 تا تشدید تنش در شمال فلسطین اشغالی
#videojsscript