۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۱۰۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۰۹-۰۸-۱۴۰۰
کد ۸۱۰۴۱۸
انتشار: ۱۰:۱۵ - ۰۹-۰۸-۱۴۰۰

سهمیه جبرانی بنزین به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

سهمیه جبرانی بنزین به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟
وی گفت: این سهمیه به تمامی کارت های سوخت بنزین یارانه ای تعلق می گیرد.
مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد: سهمیه جبرانی بنزین به تمامی کارت های سوخت بنزین یارانه ای تعلق می گیرد.  
 
جلالی در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما، اظهار داشت: در بازدید سرزده رئیس جمهور از وزارت نفت و پیشنهاد وزیر نفت به رئیس جمهور در خصوص تخصیص سهمیه جبرانی بنزین، مقرر شد در هیئت دولت بررسی و تصمیم گیری شود تا در اولین سهمیه بنزین ماه آذر سهمیه جبرانی بنزین به کارت های سوخت واریز شود.بنزین جبرانی کی واریز می‌شود؟
 
وی گفت: این سهمیه به تمامی کارت های سوخت بنزین یارانه ای تعلق می گیرد.  
 
مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد افزود: مقدار سهمیه بنزین هنوز مشخص نیست.
ارسال به دوستان
کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها حقایق زیست محیطی غیرمنتظره‌ ای که شما را شگفت‌زده و نگران خواهند کرد نگاهی متفاوت به چربی شکمی از دانشگاه میشیگان اکستنشن مو از ضایعاتی که تصورش دشوار است! (+فیلم و عکس) استراتژی "گزینه پیش فرض" چیست؟ (فیلم) کدام ویتامین کلید درمان میگرن است؟ صندل‌ های چرمی توت ‌عنخ‌ آمون؛ نماد نابود کردن دشمنان! (+تصاویر) ابراهیم عقیل ؛ مردی که آمریکا از قرن گذشته دنبالش بود و برای سرش 7 میلیون دلار جایزه تعیین کرد تله‌پورت در فناوری کوانتوم ممکن شد خوردن این غذا سبب کاهش کلسترول می‌شود حزب‌الله لبنان شهادت ابراهیم عقیل را تأیید کرد عکس کاوشگر «جویس» از زمین، ماه و اورانوس در مسیر مشتری انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد