۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۱۲۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۴ - ۲۰-۰۸-۱۴۰۰
کد ۸۱۲۳۲۰
انتشار: ۲۱:۳۴ - ۲۰-۰۸-۱۴۰۰

انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲/ تساوی چین و عمان

انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲/ تساوی چین و عمان
دیدار تیم‌های ملی چین و عمان در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ برنده‌ای نداشت.

دیدار تیم‌های ملی چین و عمان در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ برنده‌ای نداشت.

به گزارش تسنیم، در سومین بازی امروز (پنجشنبه) گروه B مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا تیم‌های ملی چین و عمان در امارات به تساوی یک - یک رضایت دادند.

وو لی در دقیقه 21 چین میزبان را از عمان پیش انداخت. عمان نیز با گلزنی امجد الحرتی در دقیقه 75 از شکست گریخت.

در دو دیدار امروز این گروه استرالیا و عربستان در سیدنی به تساوی بدون گل رسیدند و ژاپن یک بر صفر در خانه ویتنام پیروز شد.

در جدول رده‌بندی گروه B عربستان با 13 امتیاز صدرنشین است. استرالیای 10 امتیازی رتبه دوم را در اختیار دارد. ژاپن (9 امتیاز)، عمان (7 امتیاز)، چین (4 امتیاز) و ویتنام بدون امتیاز سوم تا ششم هستند.

ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)