۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۱۳۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۲۵-۰۸-۱۴۰۰
کد ۸۱۳۰۲۶
انتشار: ۱۱:۲۲ - ۲۵-۰۸-۱۴۰۰

مجلس به «فیاضی» اعتماد نکرد

مجلس به «فیاضی» اعتماد نکرد
مسعود فیاضی گزینه پیشنهادی آموزش و پرورش با ۱۱۵ رای موافق، ۱۴۰ رای مخالف و ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۶۰ رای ماخوذه نتوانست از مجلس رای اعتماد کسب کند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مسعود فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش رای اعتماد ندادند.

به گزارش ایسنا، مسعود فیاضی گزینه پیشنهادی آموزش و پرورش با ۱۱۵ رای موافق، ۱۴۰ رای مخالف و ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۶۰ رای ماخوذه نتوانست از مجلس  رای اعتماد کسب کند.

فیاضی دومین وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در دولت سیزدهم است پیش از او حسین باغ گلی به عنوان گزینه پیشنهادی تصدی آموزش و پرورش به مجلس شورای اسلامی معرفی شد که او هم نتوانست از مجلس رای اعتماد بگیرد.

ارسال به دوستان
دیدنی های امروز؛ از آغاز عرضه جهانی آیفون 16 تا تشدید تنش در شمال فلسطین اشغالی روز جهانی صلح؛ مجالی برای درنگ بر ۶ مفهوم آن/ صلح با خویشتن یا در مقابل سلاح؟ پیام عراقچی به سیدحسن نصرالله در پی شهادت ابراهیم عقیل ویزیت مجازی با پزشک در اندازه واقعی! نماینده ادوار مجلس : دولت می‌تواند راه دخالت نمایندگان در انتصاب دولت را ببندد وضعیت جاده ها در آخرین روز از سفر‌های تابستانی / کدام جاده‌ها امروز یک‌طرفه می‌شوند؟ رگبار باران در ۵ استان کشور زن مرموزی که پیجرهای آلوده را به حزب الله لبنان فروخت، کیست؟( +عکس) دیدار مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب ۴ ماده غذایی غنی از «امگا ۳» ۵ جت جنگنده آمریکایی که طولانی ترین دوران حضور در سرویس را داشته اند (+عکس) ایران ایر : مسافران پروازهای تهران- بیروت از حمل پیجر و بی سیم خودداری کنند خسروپناه: برخی از شهدا و مجروحان حادثه لبنان ایرانی بودند/ اینکه می‌گویند نسل آلفا و زِد از فرهنگ ایثار و شهادت بریده‌اند حرف غلطی است رونمایی چین از فناوری شگفت‌انگیز شناسایی زیردریایی‌ها شفیعی کدکنی: این افراد را کنار بگذارید