۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۱۴۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۷ - ۰۳-۰۹-۱۴۰۰
کد ۸۱۴۳۷۵
انتشار: ۱۸:۲۷ - ۰۳-۰۹-۱۴۰۰

زمان اجرای طرح زوج فرد در اصفهان تغییر کرد

زمان اجرای طرح زوج فرد در اصفهان تغییر کرد
رئیس پلیس راهور استان اصفهان اظهار داشت: بر این اساس طرح زوج و فرد در زمان صبح لغو و عصر‌ها از ساعت 16 الی 21 اجرایی می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان از تغییر در ساعات اجرای طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر اصفهان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا محمدی در این باره اظهار داشت: با توجه به بازگشایی مدارس و عدم راه‌اندازی سرویس‌های مدارس نگرانی‌هایی برای والدین به وجود آمده بود که در هنگام انتقال دانش‌آموزان خود به مدارس مشمول جریمه ورود غیرمجاز به محدوده اجرای طرح شوند.

وی افزود: به همین منظور جلسات و رایزنی‌هایی جهت رفاه حال این دسته از شهروندان صورت گرفت و در نهایت تصمیم گرفته شد تا طرح مذکور فقط در زمان عصر اجرایی شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان اظهار داشت: بر این اساس طرح زوج و فرد در زمان صبح لغو و عصر‌ها از ساعت 16 الی 21 اجرایی می‌شود.

وی درباره والدینی که در روزهای ابتدایی بازگشایی مدارس به دلیل ورود غی مجاز به محوده طرح زوج و فرد مورد اعمال قانون قرار گرفتند گفت: موضوع مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

ارسال به دوستان
۵ جت جنگنده آمریکایی که طولانی ترین دوران حضور در سرویس را داشته اند (+عکس) ایران ایر : مسافران پروازهای تهران- بیروت از حمل پیجر و بی سیم خودداری کنند خسروپناه: برخی از شهدا و مجروحان حادثه لبنان ایرانی بودند/ اینکه می‌گویند نسل آلفا و زِد از فرهنگ ایثار و شهادت بریده‌اند حرف غلطی است رونمایی چین از فناوری شگفت‌انگیز شناسایی زیردریایی‌ها شفیعی کدکنی: این افراد را کنار بگذارید هشدار: اینگونه ورزش‌کردن باعث چاقی و افزایش وزن می‌شود! اسمارت 5# آماده ورود به بازار است (+تصاویر) چه غذاهایی فشار چشم را بالا میبرد؟ نماینده ایران در سازمان ملل : اسرائیل با هدف قرار دادن سفیر ایران در لبنان از خطوط قرمز عبور کرده است قدرتمندترین پاسپورت جهان متعلق به کدام کشور است؟ باتری نمک مذاب می‌تواند جایگزین باتری‌های لیتیومی شود رشیدی کوچی : به مردم می‌گویند یک وعده غذا بخورید، اما خودشان بر سر سفره رنگین می‌نشینند/ مردم به آگاهی رسیده اند مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند این خوردنی‌های کم چرب زیاد هم سالم نیستند کشف فواره‌هایی که راه شیری در مقابل آنها یک نقطه است!