۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۱۵۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۵ - ۱۳-۰۹-۱۴۰۰
کد ۸۱۵۸۳۳
انتشار: ۱۷:۵۵ - ۱۳-۰۹-۱۴۰۰

بازداشت دو عضو "منافقین" در آلبانی به اتهام قاچاق و پولشویی

بازداشت دو عضو
طبق این سند، دو تن از اعضای گروهک تروریستی منافقین با هم دستی افراد آلبانیایی و یونانی به اتهام مبادرت مستقیم به قاچاق انسان بازداشت شده اند.

یک روزنامه آلبانیایی بر اساس سندی رسمی از اداره پلیس این کشور، گزارش داد که چند تن از اعضای گروهک منافقین به اتهام قاچاق مواد مخدر، قاچاق انسان و پول شویی، در این کشور دستگیر شده اند.

به گزارش ایسنا روزنامه آلبانیایی اگزیت نوشت، طبق سندی رسمی که اگزیت آن را رویت کرده است، چند تن از اعضای گروهک تروریستی منافقین که از سال ۲۰۱۳ در آلبانی مستقر شده‌اند، با اتهاماتی از جمله قاچاق مواد مخدر، قاچاق انسان و پول شویی دستگیر شده‌اند. 

این سند که به دست یک منبع دیپلماتیک خارجی رسیده است، دارای امضا و مهر رئیس دایره جنایی اداره پلیس این کشور و دربرگیرنده جزئیات اتهامات وارده به این افراد است. 

طبق این سند، دو تن از اعضای گروهک تروریستی منافقین با هم دستی افراد آلبانیایی و یونانی به اتهام مبادرت مستقیم به قاچاق انسان بازداشت شده اند. یازدهم ژوئیه ۲۰۲۱ پلیس یک خودروی حامل شهروندان سوری، عراقی و اقلیم کردستان را متوقف کرد. تحقیقات بیشتر به دستگیری اعضای اصلی گروه منجر شد. 

این سند بیان می کند بین سال های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱، همین گروه قاچاق تلاش کرده بودند ۴۰۰ نفر از اعضای گروهک تروریستی منافقین را از آلبانی به فرانسه منتقل کنند. 

اما این تمام ماجرا نیست.  در ژوئیه ۲۰۲۱، مرسوله ای از مواد مخدر توسط پلیس توقیف شد و دو تن از مقامات ارشد این گروهک به نام های نرگس ابریشمچی و حسن نایت آقا دستگیر شدند. در این سند رسمی گزارش شده است، آن ها به داشتن نقشی اساسی در انتقال محموله ای از مواد مخدر به ایتالیا اعتراف کرده اند. 

ارسال به دوستان
رهبر چچن: ایلان ماسک خودرویم را غیرفعال کرد از افتتاح ۵۰۰ مدرسه جدید «برکت» تا توزیع ۲۰۰ هزار بسته نوشت‌افزار ایرانی برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار آیا جنگ به خاطر کینۀ امام خمینی از صدام حسین شروع شد؟/ مستندات مهاجرانی برای رد این اتهام/ + خاطره عجیب از خلخالی اول مهر ۱۴۰۳ ساعت ها تغییر نمی کند تسنیم: ادعای عملیات امنیتی اسرائیل در ایران و ربودن برخی اسناد کذب است عضو شورای شهر تهران: در بازدید از مرکز بهداشتی جنوب پایتخت مشاهده شد بیش از ۶۰ درصد مراجعان اتباع هستند اردوغان: حملات اسرائیل مثل گروه‌های تروریستی است 22 کشته در حمله اسرائیل به مدرسه اسکان آوارگان فلسطینی شیوع وبا در سودان با 348 فوتی عراقچی: نتانیاهو به هیچ یک از اهداف خود نرسیده و از سر استیصال به دنبال کشیدن کل منطقه به جنگ است دربارۀ لطف عجیب گرت بیل به هری کین توهین مهمان صداوسیما به رئیس جمهور پزشکیان جاده کندوان به سمت کرج یکطرفه شد نماینده سینمای ایران برای اسکار امسال انتخاب شد «در آغوش درخت» نماینده سینمای ایران در اسکار شد