۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۱۶۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۷ - ۱۸-۰۹-۱۴۰۰
کد ۸۱۶۶۶۱
انتشار: ۱۶:۱۷ - ۱۸-۰۹-۱۴۰۰

پایان نشست کمیسیون مشترک برجام/ روسیه: کوتاه و سازنده بود

پایان نشست کمیسیون مشترک برجام/ روسیه: کوتاه و سازنده بود
شرکت کنندگان شاهد یک سری اشتراکات مهم در مواضع خود بودند، ازجمله در ارتباط با ضرورت نهایی کردن مذاکرات وین برای احیای موفقیت‌آمیز و هرچه سریعتر برجام.

نماینده روسیه در مذاکرات وین نشست کمیسیون مشترک برجام را سازنده توصیف کرد.

به گزارش ایسنا، نماینده دائم روسیه نزد سازمان های بین المللی در وین دقایقی قبل با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر از پایان یافتن نشست کمیسیون مشترک برجام خبر داد و تصریح کرد که این نشست نسبتا کوتاه اما سازنده بوده است.

وی در ادامه نوشت: شرکت کنندگان شاهد یک سری اشتراکات مهم در مواضع خود بودند، ازجمله در ارتباط با ضرورت نهایی کردن مذاکرات وین برای احیای موفقیت‌آمیز و هرچه سریعتر برجام.

ارسال به دوستان
مشاور امنیت ملی آمریکا: حملات به حزب الله در لبنان ممکن است به توقف خشونت ها منجر شود تغییر ساعت کار اداره‌های اردبیل تا ۴ مهر کمک‌های مردمی پرویز پرستویی در کوره پزخانه‌ای در زاهدان محل خاکسپاری پیکر محمود حکیمی تساوی استقلال خوزستان مقابل چادرملو در خانه هوادار به فولاد هم باخت/ سه امتیاز شیرین یحیی از دل تیم بحران‌زده رحمتی وزیر خارجه اوکراین: روسیه برای حملاتی به تاسیسات هسته‌ای اوکراین قبل از زمستان برنامه‌ریزی کرده لاوروف: سلاح‌ هایی داریم که در صورت استفاده، عواقب بسیار جدی خواهد داشت هشدار ماکرون به نتانیاهو: شما منطقه را به سمت جنگ می‌برید چرا مجلس به تعطیلی پنجشنبه و جمعه رای داد؟ جام جهانی فوتسال/ افغانستان بازی را به اوکراین واگذار کرد اختلاف بین هریس و ترامپ افزایش یافت این افراد در پاییز افسرده می‌شوند/ علائم افسردگی رواج فروش دلاری مسکن در مناطق لوکس تهران / مافیای املاک می‌خواهد خانه ریالی را با قیمت جهانی عرضه کند آغاز رای گیری زودهنگام در برخی ایالت‌ های آمریکا