۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۱۷۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۲۱-۰۹-۱۴۰۰
کد ۸۱۷۰۴۷
انتشار: ۱۳:۱۳ - ۲۱-۰۹-۱۴۰۰

جزئیات مصدومیت بیرانوند

جزئیات مصدومیت بیرانوند
متاسفانه روی یک صحنه از دروازه خارج شدم تا توپ سانتر شده را بگیرم و روی یک صحنه دیگر هم دچار درد شدید از ناحیه چهار سر شدم. بعد از آن احساس کردم روی ضربات کنار دروازه درد دارم و به همین خاطر تعویض شدم.

دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران از ناحیه عضله چهار سر ران مصدوم شده است.

به گزارش ایسنا، علیرضا بیرانوند که در جریان دیدار دیشب (شنبه) تیمش برابر اسپورتینگ دچار مصدومیت شد و زمین بازی را ترک کرد، حالا برای بهبود وضعیت خود نیاز به فیزیوتراپی دارد.

او به ایسنا گفت: از ناحیه چهار سر ران دچار مصدومیت شدم. چند روز قبل از بازی هم مشکل داشتم و فیزیوتراپی می‌کردم تا به بازی برسم. بازی کردم اما متاسفانه روی یک صحنه از دروازه خارج شدم تا توپ سانتر شده را بگیرم و روی یک صحنه دیگر هم دچار درد شدید از ناحیه چهار سر شدم. بعد از آن احساس کردم روی ضربات کنار دروازه درد دارم و به همین خاطر تعویض شدم.

بیرانوند ادامه داد: الان باید فیزیوتراپی کنم تا دردم کمتر شدم و بتوانم خود را برای بازی بعدی تیمم آماده کنم.

ارسال به دوستان
تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند شوک به پرسپولیس در آستانه دربی؛ اوستون ارونوف مصدوم شد