۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۱۷۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۹ - ۲۳-۰۹-۱۴۰۰
کد ۸۱۷۴۸۸
انتشار: ۲۱:۱۹ - ۲۳-۰۹-۱۴۰۰

در کنار یک نانوا و سه دانشجو، دبیرکل ناتو هم برای ریاست بانک مرکزی نروژ ثبت نام کرد

در کنار یک نانوا و سه دانشجو، دبیرکل ناتو  هم برای  ریاست بانک مرکزی نروژ ثبت نام کرد
بررسی لیست کاندیداها - که شامل یک نانوا و سه دانشجو می‌شود - نشان می‌دهد که رقیب اصلی استولتنبرگ  آیدا ولدن بچ، معاون رئیس بانک مرکزی نروژ است.

وزارت دارایی نروژ روز سه‌شنبه عنوان کرد که دبیرکل اتحادیه ناتو خواستار ریاست بانک مرکزی نروژ شده است.

به گزارش ایسنا، در لیست منتشر شده وزارت دارایی نروژ در روز سه‌شنبه آمده است که ینس استولتنبرگ، دبیرکل اتحادیه ناتو و نخست‌وزیر پیشین نروژ یکی از 22 متقاضی ریاست بانک نورگس محسوب می‌شود.

استولتنبرگ نیز در بیانیه‌ای اعلام کرده است که وزارت دارایی نروژ در نوامبر با وی تماس برقرار کرده و از وی خواسته است تا برای تصدی این موقعیت اقدام کند.

وی گفت: من اینکار را کرده‌ام و برای این شغل اشتیاق دارم.

بررسی لیست کاندیداها - که شامل یک نانوا و سه دانشجو می‌شود - نشان می‌دهد که رقیب اصلی استولتنبرگ  آیدا ولدن بچ، معاون رئیس بانک مرکزی نروژ است.

ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید