۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۱۹۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۱ - ۰۸-۱۰-۱۴۰۰
کد ۸۱۹۸۳۴
انتشار: ۲۰:۴۱ - ۰۸-۱۰-۱۴۰۰

سخنگوی وزارت خارجه: شهرک‌نشینان صهیونیست در اراضی غصب شده نخواهند توانست برای همیشه سکونت کنند

سخنگوی وزارت خارجه: شهرک‌نشینان صهیونیست در اراضی غصب شده نخواهند توانست برای همیشه سکونت کنند
جولان اشغالی بر اساس قطعنامه‌های متعدد سازمان ملل بویژه قطعنامه ۴۹۷ شورای امنیت، بخش جدایی ناپذیر جمهوری عربی سوریه می‌باشد و مجمع عمومی سازمان ملل نیز هر ساله بر این واقعیت انکار ناپذیر تاکید می‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه برگزاری نشست کابینه اسرائیل در جولان سوری اشغالی را شدیداً محکوم کرده و این اقدام تجاوزکارانه اسرائیلی ها را تحریک آمیز خواند.

به گزارش اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، «سعید خطیب زاده» گفت: جولان اشغالی بر اساس قطعنامه‌های متعدد سازمان ملل بویژه قطعنامه ۴۹۷ شورای امنیت، بخش جدایی ناپذیر جمهوری عربی سوریه می‌باشد و مجمع عمومی سازمان ملل نیز هر ساله بر این واقعیت انکار ناپذیر تاکید می‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: گسترش شهرک نشینی و افزایش تعداد مهاجرین صهیونیست منطقه جولان به هیچ وجه نمی‌تواند واقعیت را تغییر دهد و شهرک‌نشینان صهیونیست باید بدانند که در اراضی غصب شده نخواهند توانست برای همیشه سکونت کنند.

خطیب زاده در پایان همبستگی و حمایت ثابت و قوی جمهوری اسلامی ایران از جمهوری عربی سوریه در این موضوع را مورد تاکید قرار داد.

ارسال به دوستان
سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / جایزه ۷ میلیون دلاری امریکا برای دستگیری "ابراهیم عقیل" بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها حقایق زیست محیطی غیرمنتظره‌ ای که شما را شگفت‌زده و نگران خواهند کرد نگاهی متفاوت به چربی شکمی از دانشگاه میشیگان اکستنشن مو از ضایعاتی که تصورش دشوار است! (+فیلم و عکس) استراتژی "گزینه پیش فرض" چیست؟ (فیلم) کدام ویتامین کلید درمان میگرن است؟ صندل‌ های چرمی توت ‌عنخ‌ آمون؛ نماد نابود کردن دشمنان! (+تصاویر) ابراهیم عقیل ؛ مردی که آمریکا از قرن گذشته دنبالش بود