۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۲۰۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۵ - ۱۱-۱۰-۱۴۰۰
کد ۸۲۰۲۰۴
انتشار: ۲۱:۰۵ - ۱۱-۱۰-۱۴۰۰

طالبان: اداره گذرنامه به دلیل مشکلات امنیتی مسدود شده

طالبان: اداره گذرنامه به دلیل مشکلات امنیتی مسدود شده
«عالم گل حقانی» رئیس اداره گذرنامه طالبان اعلام کرد که این اداره به دلیل مشکلات امنیتی مسدود شده و پس از اتخاذ تدابیر امنیتی فعالیت خود را دوباره از سر می‌گیرد.

درحالیکه اخیرا اعلام شده بود صدور گذرنامه در کابل فقط بطور آنلاین انجام می‌شود، رئیس اداره گذرنامه طالبان گفت که این اداره به دلیل مشکلات امنیتی مسدود شده است.

به گزارش تسنیم، «عالم گل حقانی» رئیس اداره گذرنامه طالبان اعلام کرد که این اداره به دلیل مشکلات امنیتی مسدود شده و پس از اتخاذ تدابیر امنیتی فعالیت خود را دوباره از سر می‌گیرد.

وی افزود که روزهای پنجشنبه و جمعه نیز تعطیلی عمومی است و کسی در این روزها نباید برای اخذ گذرنامه به اداره گذرنامه مراجعه کند.

حقانی پیش از این گفته بود که این اداره از شنبه 4 دی به دلیل «جلوگیری از ازدحام» درخواست برای صدور گذرنامه در کابل تنها بطور آنلاین انجام می‌شود.

پس از حمله به ریاست گذرنامه در کابل، طالبان اعلام کرده بود که از این پس درخواست گذرنامه در کابل تنها به صورت آنلاین انجام و پذیرفته می‌شود.

رئیس اداره گذرنامه طالبان پیش از این گفته بود که از 4 دی ماه به دلیل جلوگیری از ازدحام، درخواست برای صدور گذرنامه در کابل تنها بطور آنلاین انجام می‌شود.

وی با اظهار اینکه متقاضیان تنها از طریق آنلاین می‌توانند فرم‌ها را دریافت کنند، تاکید کرده بود: از این پس درخواست‌های کاغذی پذیرفته نشده و بر اساس آن حکم صادر نمی‌شود.

حقانی همچنین تاکید کرد که اداره گذرنامه نامه‌های سفارشی را نیز نمی‌پذیرد.

ارسال به دوستان
سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / جایزه ۷ میلیون دلاری امریکا برای دستگیری "ابراهیم عقیل" بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها حقایق زیست محیطی غیرمنتظره‌ ای که شما را شگفت‌زده و نگران خواهند کرد نگاهی متفاوت به چربی شکمی از دانشگاه میشیگان اکستنشن مو از ضایعاتی که تصورش دشوار است! (+فیلم و عکس) استراتژی "گزینه پیش فرض" چیست؟ (فیلم) کدام ویتامین کلید درمان میگرن است؟ صندل‌ های چرمی توت ‌عنخ‌ آمون؛ نماد نابود کردن دشمنان! (+تصاویر) ابراهیم عقیل ؛ مردی که آمریکا از قرن گذشته دنبالش بود