۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۲۱۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۶ - ۲۱-۱۰-۱۴۰۰
کد ۸۲۱۷۳۱
انتشار: ۱۲:۵۶ - ۲۱-۱۰-۱۴۰۰

جشن بلوغ جوانان در ژاپن (+عکس)

جشن بلوغ جوانان در ژاپن (+عکس)
همه ساله در دومین دوشنبه ماه ژانویه جشن روز سن و یا جشن بلوغ جوانان ژاپنی در سراسر این کشور برگزار می شود.

همه ساله در دومین دوشنبه ماه ژانویه جشن روز سن و یا جشن بلوغ جوانان ژاپنی در سراسر این کشور برگزار می شود.


به گزارش عصرایران، این جشن مخصوص دختران و پسران جوانی است که در آن سال 20 ساله می شوند و این سن در فرهنگ ژاپنی سن به بلوغ رسیدن و بزرگسال محسوب شدن است.


دختران و پسران ژاپنی که همه ساله به 20 سالگی می رسند در این جشن با پوشیدن لباس سنتی" کیمونو" در مراسم ها و جشن هایی در خانواده و اجتماع حضور می یابند تا پا گذاشتن به سن بزرگسالی را جشن بگیرند.


تصاویر زیر از برگزاری مراسم "جشن بلوغ " در شهرهای مختلف ژاپن و بین جوانانی است که به 20 سالگی رسیده اند.

عکس: آسوشیتدپرس و خبرگزاری فرانسه
1
ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید