۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۲۱۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۶ - ۲۱-۱۰-۱۴۰۰
کد ۸۲۱۷۳۱
انتشار: ۱۲:۵۶ - ۲۱-۱۰-۱۴۰۰

جشن بلوغ جوانان در ژاپن (+عکس)

جشن بلوغ جوانان در ژاپن (+عکس)
همه ساله در دومین دوشنبه ماه ژانویه جشن روز سن و یا جشن بلوغ جوانان ژاپنی در سراسر این کشور برگزار می شود.

همه ساله در دومین دوشنبه ماه ژانویه جشن روز سن و یا جشن بلوغ جوانان ژاپنی در سراسر این کشور برگزار می شود.


به گزارش عصرایران، این جشن مخصوص دختران و پسران جوانی است که در آن سال 20 ساله می شوند و این سن در فرهنگ ژاپنی سن به بلوغ رسیدن و بزرگسال محسوب شدن است.


دختران و پسران ژاپنی که همه ساله به 20 سالگی می رسند در این جشن با پوشیدن لباس سنتی" کیمونو" در مراسم ها و جشن هایی در خانواده و اجتماع حضور می یابند تا پا گذاشتن به سن بزرگسالی را جشن بگیرند.


تصاویر زیر از برگزاری مراسم "جشن بلوغ " در شهرهای مختلف ژاپن و بین جوانانی است که به 20 سالگی رسیده اند.

عکس: آسوشیتدپرس و خبرگزاری فرانسه
1
ارسال به دوستان
انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود