۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۲۲۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۲۴-۱۰-۱۴۰۰
کد ۸۲۲۱۴۲
انتشار: ۱۰:۵۹ - ۲۴-۱۰-۱۴۰۰

حمله به مقر‌های دو ائتلاف سُنّی "تقدم" و "عزم" در بغداد

حمله به مقر‌های دو ائتلاف سُنّی
این منابع اعلام کردند که این حمله با استفاده از مواد منفجره انجام شده است و تلفاتی به همراه نداشته و خسارت‌هایی را به مقر ائتلاف تقدم وارد کرده است.
منابع خبری عراق از حمله به مقر‌های ائتلاف "تقدم" و "عزم" در بغداد و شنیده شدن صدای انفجار در پی این حمله خبر دادند.

به گزارش ایسنا، یک منبع امنیتی عراقی امروز (جمعه) اعلام کرد که مقر ائتلاف "عزم"، به ریاست خمیس الخنجر در منطقه "الیرموک" در بغداد هدف حمله یک پهپاد قرار گرفت.

این منبع گفت که این حمله منجر به وارد شدن خسارت به مقر ائتلاف عزم شده است.

در همین حال، منابع دیگر از هدف قرار گرفتن مقر ائتلاف "تقدم" به ریاست محمد الحلبوسی، رئیس پارلمان جدید عراق در نزدیکی میدان "الدلال" واقع در منطقه "الأعظمیه" بغداد خبر دادند.

این منابع اعلام کردند که این حمله با استفاده از مواد منفجره انجام شده است و تلفاتی به همراه نداشته و خسارت‌هایی را به مقر ائتلاف تقدم وارد کرده است.

دوربین‌های مدار بسته در خیابان مجاور مقر ائتلاف تقدم صحنه‌ای را ضبط کرده‌اند که نشان می‌دهد دو موتور سوار در کنار ساختمان این ائتلاف توقف کرده و یکی از آن‌ها اقدام به پرتاب یک بمب به داخل این ساختمان می‌کند.

منابع مذکور به جزئیات بیشتر این دو حمله و طرف انجام دهنده آن اشاره‌ای نکرده‌اند.

این حملات درحالی انجام شده است که شب گذشته نیز منطقه سبز بغداد و سفارت آمریکا در این منطقه هدف حمله راکتی قرار گرفتند.
ارسال به دوستان
وضعیت جاده ها در آخرین روز از سفر‌های تابستانی / کدام جاده‌ها امروز یک‌طرفه می‌شوند؟ رگبار باران در ۵ استان کشور زن مرموزی که پیجرهای آلوده را به حزب الله لبنان فروخت، کیست؟( +عکس) دیدار مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب ۴ ماده غذایی غنی از «امگا ۳» ۵ جت جنگنده آمریکایی که طولانی ترین دوران حضور در سرویس را داشته اند (+عکس) ایران ایر : مسافران پروازهای تهران- بیروت از حمل پیجر و بی سیم خودداری کنند خسروپناه: برخی از شهدا و مجروحان حادثه لبنان ایرانی بودند/ اینکه می‌گویند نسل آلفا و زِد از فرهنگ ایثار و شهادت بریده‌اند حرف غلطی است رونمایی چین از فناوری شگفت‌انگیز شناسایی زیردریایی‌ها شفیعی کدکنی: این افراد را کنار بگذارید هشدار: اینگونه ورزش‌کردن باعث چاقی و افزایش وزن می‌شود! اسمارت 5# آماده ورود به بازار است (+تصاویر) چه غذاهایی فشار چشم را بالا میبرد؟ نماینده ایران در سازمان ملل : اسرائیل با هدف قرار دادن سفیر ایران در لبنان از خطوط قرمز عبور کرده است قدرتمندترین پاسپورت جهان متعلق به کدام کشور است؟