۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۲۴۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۰۵-۱۱-۱۴۰۰
کد ۸۲۴۰۰۰
انتشار: ۱۰:۲۱ - ۰۵-۱۱-۱۴۰۰

آمار‌ زنان معتاد متجاهر در کشور (فیلم)

آمار‌ زنان معتاد متجاهر در کشور (فیلم)
هادی‌زاده دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: حدود ٨٠٠ معتاد متجاهر زن در تهران داریم. درصد استفاده از مواد مخدر سنتی و صنعتی در بانوان ۵٠ - ۵٠ است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ادامه داد وضعیت اعتیاد در خانم‌ها خیلی عمیق‌تر است. در آقایان برای تاثیر اعتیاد و فرو ریختن کامل بدن، ٣ تا ۵ سال طول می‌کشد، اما در خانم‌ها این عدد ٢ سال است.

هادی‌زاده پیش تر گفته بود: معتاد متجاهر که مقام قضایی تشخیص تجاهر داده مجرم است و باید در مراکز ماده ۱۶ از آن‌ها نگهداری شود به همین دلیل نباید در گرمخانه‌ها حضور داشته باشند چراکه در کل ظرفیت گرمخانه‌ها جوابگو نیست و در برخی از گرمخانه‌ها مانند پارک بهاران شوش شاهد کف‌خوابی در گرمخانه هستیم و معتادان نیز خودشان تمایلی به ورود به گرمخانه ندارند و پاتوق‌های خودشان را ترجیح می‌دهند.

او اظهار کرد: هرچه میزان فقر، استرس‌ها و... بالاتر رود تعداد معتاد متجاهر نیز افزایش پیدا می‌کند همچنین ۵۰ تا ۶۰ درصد معتادان متجاهر در تهران هیچکس و جایی را در تهران ندارند و ظرفیت نیز به اندازه کافی برای نگهداری این افراد نداریم.
ارسال به دوستان
تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند شوک به پرسپولیس در آستانه دربی؛ اوستون ارونوف مصدوم شد
#videojsscript