۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۲۴۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۲ - ۱۰-۱۱-۱۴۰۰
کد ۸۲۴۸۶۰
انتشار: ۲۲:۲۲ - ۱۰-۱۱-۱۴۰۰

داعش ۲ نیروی پلیس را در عراق کشت

داعش ۲ نیروی پلیس را در عراق کشت
جنگنده‌های عراقی نیز ساعاتی پیش از این حملات، یک مقر داعش را در استان نینوی هدف قرار دادند که در جریان آن، شش تروریست کشته شدند.

یک منبع امنیتی خبر داد که عناصر گروه تروریستی داعش شامگاه امروز یکشنبه به استان کرکوک عراق حمله کردند و دو نیروی پلیس نیز در این حملات کشته شدند.

به گزارش فارس، یک منبع امنیتی شامگاه امروز یکشنبه از حمله عناصر گروه تروریستی داعش به استان کرکوک عراق خبر داد.

این منبع به خبرگزاری شفق نیوز گفت که عناصر داعش با سلاحهای سبک و نیمه سنگین، به یک مقر متعلق به لشکر سوم پلیس فدرال در روستای «الحمد الطیار» از منطقه «الریاض» حمله کردند.

به گفته این منبع، در جریان این حمله، دو نفر از نیروهای عراقی در این مقر کشته و سه نفر دیگر نیز زخمی شدند.

جنگنده‌های عراقی نیز ساعاتی پیش از این حملات، یک مقر داعش را در استان نینوی هدف قرار دادند که در جریان آن، شش تروریست کشته شدند.

بسیاری از کارشناسان، افزایش تحرکات داعش در عراق و سوریه را معلول نقشه آمریکا می‌دانند تا از این طریق بتواند به حضور اشغالگرانه خود در این کشورها ادامه دهد.

در همین ارتباط، منابع خبری به تازگی گفتند که در جریان حملات عناصر داعش به یک زندان در شهر الحسکه سوریه، نظامیان آمریکایی، 750 سرکرده و عنصر داعشی را فراری دادند.

ارسال به دوستان
مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟ پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای شهرها را متحول کرده‌اند(+عکس) بیش از دو قرن طول می‌کشد تا مزد زنان و مردان برابر شود اتفاق بدی که با خوردن زیاد مرغ در بدن رخ می دهد ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود! کاهش خطر مرگ ناشی از زوال عقل با یک روغن گیاهی