۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۲۴۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۶ - ۱۱-۱۱-۱۴۰۰
کد ۸۲۴۹۹۸
انتشار: ۱۶:۲۶ - ۱۱-۱۱-۱۴۰۰

نجات از مرگ در آخرین لحظه (فیلم)

نجات از مرگ در آخرین لحظه (فیلم)
تصویر دوربین مدار بسته در استان #دنیزلی، آخرین ثانیه‌های برخورد قطار با یک خودرو مینی‌بوس (دولموش) گیر کرده روی برف را ثبت کرد.

شامگاه ۲۶ ژانویه، خودرو دولموش هنگام عبور از روی ریل در منطقه پاموک‌کاله، در برف سنگین گیر کرده بود.

راننده خودرو «صفا چالیک» با یدک‌کش تماس گرفته بود و ۹۰ دقیقه هم منتظر مانده بود. اما قطار مسافری منطقه ازمیر-ایسپارتا زودتر از امداد به محل حادثه رسید.

آقای چالبک که از شدت سرما به داخل خودرو بازگشته بود، در آخرین ثانیه‌ خود را از دولموش به بیرون انداخت. قطار با سرعت ۱۱۰ کیلومتر در ساعت از روی دولموش رد شد و چیزی جز چند آهن قراضه باقی نگذاشت.

ارسال به دوستان
لاوروف: سلاح‌ هایی داریم که در صورت استفاده، عواقب بسیار جدی خواهد داشت هشدار ماکرون به نتانیاهو: شما منطقه را به سمت جنگ می‌برید چرا مجلس به تعطیلی پنجشنبه و جمعه رای داد؟ جام جهانی فوتسال/ افغانستان بازی را به اوکراین واگذار کرد اختلاف بین هریس و ترامپ افزایش یافت این افراد در پاییز افسرده می‌شوند/ علائم افسردگی رواج فروش دلاری مسکن در مناطق لوکس تهران / مافیای املاک می‌خواهد خانه ریالی را با قیمت جهانی عرضه کند آغاز رای گیری زودهنگام در برخی ایالت‌ های آمریکا چهره جدید و متفاوت ملیکا زارعی واشنگتن: خطر تشدید اوضاع در خاورمیانه واقعی است / امیدواریم به مرحله جنگ گسترده بین اسرائیل و حزب‌الله نرسیم پیام تسلیت دبیر شورای عالی امنیت ملی به مناسبت درگذشت رضا سراج رهبر چچن: ایلان ماسک خودرویم را غیرفعال کرد از افتتاح ۵۰۰ مدرسه جدید «برکت» تا توزیع ۲۰۰ هزار بسته نوشت‌افزار ایرانی برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار آیا جنگ به خاطر کینۀ امام خمینی از صدام حسین شروع شد؟/ مستندات مهاجرانی برای رد این اتهام/ + خاطره عجیب از خلخالی اول مهر ۱۴۰۳ ساعت ها تغییر نمی کند
#videojsscript