۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۲۵۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۰ - ۱۴-۱۱-۱۴۰۰
کد ۸۲۵۵۵۳
انتشار: ۲۰:۳۰ - ۱۴-۱۱-۱۴۰۰

بررسی جشنواره فیلم فجر با حضور رئیس سازمان سینمایی

بررسی جشنواره فیلم فجر با حضور رئیس سازمان سینمایی
برنامه "صنعت سینما" در چهارمین روز از برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر به بررسی آخرین تحولات جشنواره و همچنین پرونده موضوعی با عنوان بررسی گیشه و مخاطب در سینمای ایران پرداخت.

به گزارش روابط عمومی این برنامه، هر روز به صورت زنده از محل برگزاری چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر در برج میلاد برنامه "صنعت سینما" در رادیو اقتصاد به بررسی آخرین اخبار و تحلیل آثار و روند برگزاری جشنواره می پردازد.

در برنامه امروز (پنجشنبه، 14 بهمن 1400) نقش سه ضلعی گیشه، فرم و مخاطب در جهت گیری آثار سینمایی، بررسی آثار و تبعات رویکرد های تک بعدی به آنها، راهکارهای بهره گیری از ظرفیت سه گانه برای بهبود تولید و تعالی صنعت سینما و نقش جشنواره ها در هدایت و جهت گیری سینما بررسی شد.

مهمانانی چون محمد خزاعی (رئیس سازمان سینمایی)، غلامرضا موسوی (تهیه کننده سینما)، سیاوش چراغی پور (بازیگر) ناصر شفق و فرید مصطفوی (تهیه کننده سینما)، محسن دارسنج (طراح چهره پردازی)، محمود گبرلو و پیمان شوقی (منتقد و کارشناس سینما)، محمد کلهر و رضامیرمحرابی (روزنامه نگار و کارشناس رسانه) در این برنامه به بررسی سینمای ایران و جشنواره فیلم فجر پرداختند.

برنامه "صنعت سینما" به تهیه کنندگی فرزانه صادقیان و اجرای حمیدرضا ولیان از 12 تا 22 بهمن هر روز ساعت 17 تا 19 از رادیو اقتصاد، موج FM ردیف 98 به صورت زنده پخش می شود.

ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید