۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۲۶۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۱ - ۱۹-۱۱-۱۴۰۰
کد ۸۲۶۲۸۵
انتشار: ۱۶:۵۱ - ۱۹-۱۱-۱۴۰۰

فروش فوری 5 محصول سایپا ویژه دهه فجر (+جدول و جزئیات)

فروش فوری 5 محصول سایپا  ویژه دهه فجر (+جدول و جزئیات)
پس از اعلام نتايج قرعه كشي، منتخبين فروش فوق العاده مي بايست ظرف3 روز نسبت به واريز كامل وجه اقدام كنند.

 سايپا ثبت‌نام فروش فوق العاده 6 محصول خود را از روز پنج شنبه 21 بهمن  آغاز مي‌كند.

به گزارش عصر ایران،  در این طرح فروش فوق العاده خودروهای کوئیک آر با گیربکس معمولی، تیبا EX2 رینگ فولادی، وانت سایپا 151، ساینا با گیربکس معمولی و رینگ فولادی، و تیبا SX موتور M15 از ساعت هشت صبح روز 21 بهمن ماه جاری به مدت دو روز اجرایی می شود.

متقاضيان با مراجعه به آدرس اينترنتي saipa.iranecar.com مي توانند ثبت نام كنند و در فرآيند قرعه كشي قرار گيرند. پس از اعلام نتايج قرعه كشي، منتخبين فروش فوق العاده مي بايست ظرف3  روز نسبت به واريز كامل وجه اقدام كنند.

بر اين اساس حداكثر زمان تحويل محصولات فروش فوق‌العاده محصولات سايپا، ٩٠ روز است.

جدول فروش به شرح زیر است:

فروش فوق العاده 5 خودرو سایپا آغاز می شود

ارسال به دوستان
عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم!