۰۸ دی ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۸ دی ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۲۷۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۲ - ۲۹-۱۱-۱۴۰۰
کد ۸۲۷۶۰۱
انتشار: ۱۹:۲۲ - ۲۹-۱۱-۱۴۰۰

خلاقیت با دقایق چه می کند؛ از زمان به وقت بمب افکن تا کرال سینه با کوسه ها! (+عکس)

خلاقیت با دقایق چه می کند؛ از زمان به وقت بمب افکن تا کرال سینه با کوسه ها! (+عکس)
این که یک برند چگونه درک می شود، شاخصی برجسته در معادلات تجاری و مطالعات بازار صنعت مذکور محسوب می شود.

عصر ایران اهمیت و قدرت تبلیغات در صنعت ساعت، به ویژه انواع لوکس آن، کلیدی ترین عامل در شکل گیری و تداوم مسیر موفقیت برند است. این که یک برند چگونه درک می شود، شاخصی برجسته در معادلات تجاری و مطالعات بازار صنعت مذکور محسوب می شود.

یک کمپین تبلیغاتی موثر تنها به معرفی یک محصول خلاصه نمی شود، بلکه می تواند اثری پایدار بر روش درک مشتریان از یک مدل یا برند خاص به همراه داشته باشد.

در کنار تبلیغات ویدئویی، تبلیغات چاپی در روزنامه ها و نشریه های مطرح یکی از روش های مورد علاقه بیشتر برندهای ساعت برای معرفی محصول و انتقال پیام خود است. در کنار خلاقیت و ارائه ایده های نو، استفاده از چهره های شناخته شده همواره از گزینه های مورد توجه برندهای مشهور در تبلیغات محصولات خود بوده است.  

بل اند راس
1
شنل
1
بوم اند مرسیه
1
تگ هویر
1
تگ هویر
1
نیکسون
1
رولکس
1
رولکس
1
امگا
1
امپریو آرمانی
1
برایتلینگ
1
رادو
1
اولیس ناردین
1
سیکو
1
زنیت
1
فروشگاه ساعت هلیوس
1
تگ هویر
1
ارسال به دوستان