۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۲۷۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۵ - ۰۱-۱۲-۱۴۰۰
کد ۸۲۷۷۴۳
انتشار: ۰۰:۱۵ - ۰۱-۱۲-۱۴۰۰
پرونده تحقیقی عصر ایران از آتش‌سوزی‌های زاگرس (۳)

موردی خاص از آتش‌سوزی زاگرس؛ قاچاقچی که جریمه شده بود انتقامش را از جنگل زاگرس گرفت (فیلم)

موردی خاص از آتش‌سوزی زاگرس؛ قاچاقچی که جریمه شده بود انتقامش را از جنگل زاگرس گرفت (فیلم)
دلیل آتش زدن جنگل، انتقام گرفتن از اداره منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد است که در سال ۹۸ مامورانش او را در حین قاچاق چوب‌های بلوط دستگیر کرده بودند.

کیفیت پایین

کیفیت خوب

عصر ایران؛ زینب رحیمی ــ ۳۰۰۰ هکتار از جنگل زاگرس را سوزاند تا انتقام بگیرد. این حکایت مردی است که در سال ۱۳۹۹ جنگل دمچنار بویراحمد را به آتش کشید.
بیشتر آتش‌سوزی‌ جنگل‌ها انسانی است یا عمدی یا سهوی. این پرونده ویژه‌ای است. دلیل آتش زدن جنگل، انتقام گرفتن از اداره منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد است که در سال ۹۸ مامورانش او را در حین قاچاق چوب‌های بلوط دستگیر کرده بودند. به جرم قطع و قاچاق ۳۰ اصله بلوط ۲۶ میلیون تومان جریمه شد. همین آتش انتقام او را روشن کرد.
قاچاق چوب بلوط و ذغال‌گیری از آنها یکی از داستان‌های پرتکرار در استان‌های زاگرسی است. کوره‌های مجاز و غیر مجاز در این استان‌ها و جولان شبانه قاچاقچیان چوب در جاده‌های فرعی سوژه این گزارش است.
در گزارش ویدیویی پیش رو قصه یک انتقام شرح داده شده است.

ارسال به دوستان
وضعیت جاده ها در آخرین روز از سفر‌های تابستانی / کدام جاده‌ها امروز یک‌طرفه می‌شوند؟ رگبار باران در ۵ استان کشور زن مرموزی که پیجرهای آلوده را به حزب الله لبنان فروخت، کیست؟( +عکس) دیدار مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب ۴ ماده غذایی غنی از «امگا ۳» ۵ جت جنگنده آمریکایی که طولانی ترین دوران حضور در سرویس را داشته اند (+عکس) ایران ایر : مسافران پروازهای تهران- بیروت از حمل پیجر و بی سیم خودداری کنند خسروپناه: برخی از شهدا و مجروحان حادثه لبنان ایرانی بودند/ اینکه می‌گویند نسل آلفا و زِد از فرهنگ ایثار و شهادت بریده‌اند حرف غلطی است رونمایی چین از فناوری شگفت‌انگیز شناسایی زیردریایی‌ها شفیعی کدکنی: این افراد را کنار بگذارید هشدار: اینگونه ورزش‌کردن باعث چاقی و افزایش وزن می‌شود! اسمارت 5# آماده ورود به بازار است (+تصاویر) چه غذاهایی فشار چشم را بالا میبرد؟ نماینده ایران در سازمان ملل : اسرائیل با هدف قرار دادن سفیر ایران در لبنان از خطوط قرمز عبور کرده است قدرتمندترین پاسپورت جهان متعلق به کدام کشور است؟
#videojsscript