۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۲۸۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۰۵-۱۲-۱۴۰۰
کد ۸۲۸۵۵۳
انتشار: ۱۹:۳۰ - ۰۵-۱۲-۱۴۰۰

دستور وزیر دفاع روسیه به فرماندهانش: با ارتشیان اوکراین محترمانه رفتار کنید

عصر ایران - پس از آن که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه از ارتشیان اوکراین خواست سلاح خود را زمین بگذارند، وزیر دفاع روسیه به تمام فرماندهان واحدهای ارتش دستور داد با احترام نسبت به نظامیان اوکراین رفتار کنند.

به گزارش خبرگزاری روسی اسپوتنیک، سرگئی شویگو در دستور خود آورده است: نظامیان اوکراین برخلاف ملی گرایان خطاب به ملت اوکراین سوگند یاد کرده اند و فرمان ها را اجرا می کنند، باید با احترام با آنها رفتار بشود.

وی خطاب به فرماندهان تحت امرش گفته است: کریدور امن برای خروج امن نظامیانی که اسلحه بر زمین گذاشتند طراحی شود تا بتوانند با خانواده های خود مناطق عملیاتی را ترک کنند.

در همین حال وزارت دفاع روسیه در توصیف صحنه جنگ اعلام کرد که در مناطق عملیات جنگی، عمدتا گروه های مسلح ملی گرا مقاومت نشان می دهند و نظامیان اوکراینی سعی می کنند وارد درگیری نشوند و درباره ورود به کریدورهای بدون سلاح  به توافق برسند.

روس ها امیدوارند با این ترفند در کنار تشدید عملیات نظامی، میزان مقاومت ارتش اوکراین را به حداقل برسانند. برخی گزارش ها حاکی از  آن است که نیروهای روسیه در بسیاری از مناطق بدون مقاومت یا با مقاومت اندک ارتش اوکراین پیشروی می کنند.

ارسال به دوستان
ابراهیم عقیل ؛ مردی که آمریکا از قرن گذشته دنبالش بود و برای سرش 7 میلیون دلار جایزه تعیین کرد تله‌پورت در فناوری کوانتوم ممکن شد خوردن این غذا سبب کاهش کلسترول می‌شود حزب‌الله لبنان شهادت ابراهیم عقیل را تأیید کرد عکس کاوشگر «جویس» از زمین، ماه و اورانوس در مسیر مشتری انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله