۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۲۹۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۶ - ۰۸-۱۲-۱۴۰۰
کد ۸۲۹۰۰۷
انتشار: ۱۶:۳۶ - ۰۸-۱۲-۱۴۰۰

سخنگوی وزارت خارجه: هیچ ضرب الاجلی را قبول نمی‌کنیم/ پرونده ادعاهای سیاسی علیه ایران باید بسته شود

سخنگوی وزارت خارجه: هیچ ضرب الاجلی را قبول نمی‌کنیم/ پرونده ادعاهای سیاسی علیه ایران باید بسته شود
سعید خطیب زاده در گفت‌وگو با صدا و سیما بسته شدن پرونده ادعاهای سیاسی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی (pmd) علیه کشورمان را ضروری دانست و تاکید کرد ایران هیچ ضرب الاجلی را قبول نمی‌کند.

سخنگوی وزارت خارجه گفت: سفر آقای دکتر باقری به تهران، سفری عادی مانند دیگر سفرهاست که تاکنون انجام شده و هدف از آن، مشورت و دریافت دستورالعمل‌ها برای بازگشت به وین است.

به گزارش ایسنا؛ سعید خطیب زاده گفت: ما درباره پرسش‌ها یا ادعاهای سیاسی که آژانس در خصوص برخی اقدامات کشورمان مطرح کرده که از نظر ما محلی نداشته است پاسخ دادیم؛ این پرونده باید بسته شود.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی در گفت‌وگو با صدا و سیما بسته شدن پرونده ادعاهای سیاسی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی (pmd) علیه کشورمان را ضروری دانست و تاکید کرد ایران هیچ ضرب الاجلی را قبول نمی‌کند.

 

ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)