۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۲۹۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۶ - ۱۳-۱۲-۱۴۰۰
کد ۸۲۹۵۹۳
انتشار: ۱۳:۳۶ - ۱۳-۱۲-۱۴۰۰

علت قطعی گسترده اینترنت در تهران و کرج چه بود؟

علت قطعی گسترده اینترنت در تهران و کرج چه بود؟
به دلیل مشکل فنی در تاسیسات برق یکی از مراکز شرکت زیرساخت، اینترنت بخشی از مشترکین قطع شده است.

برخی مخاطبان امروز از قطعی گسترده اینترنت همراه و ثابت در تهران و کرج خبر دادند.

به گزارش ایسنا؛ برخی مخاطبان از قطعی گسترده اینترنت همراه و ثابت در تهران و کرج خبر دادند که طبق آن، اینترنت اپراتورهای همراه اول، شاتل، مبین نت و... دچار قطعی شده بود.

ظاهرا این اختلال فنی بوده و به علت قطع برق در بخشی از یکی از مراکز LCT شرکت ارتباطات زیرساخت در منطقه خیابان کردستان، اتفاق افتاده بود و ظاهرا اکنون مشکل حل و سیستم پشتیبان سریعا جایگزین شده است.

مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات در توییتر اعلام کرده که اختلال جزئی اینترنت پیش آمده امروز در برخی مناطق تهران ناشی از اتصالی برق منجر به آتش سوزی در مرکز LCT بوده است که به سرعت برطرف شده و سیستم پشتیبان سریعا جایگزین شده است.

مهدی سالم همچنین گفته است که به دلیل مشکل فنی در تاسیسات برق یکی از مراکز شرکت زیرساخت، اینترنت بخشی از مشترکین قطع شده است. همکارانم در تلاش هستند تا در اسرع وقت مشکل را برطرف کنند.

شاید لازم باشد مشترکین شبکه تلفن همراه برای دسترسی مجدد به سرویس، یکبار گوشی موبایل خود را خاموش و سپس روشن کنند.

علت اصلی و جزییات دقیق این موضوع از مسوولان مربوطه در حال پیگیری است.

 

ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)