۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۳۰۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۹ - ۱۸-۱۲-۱۴۰۰
کد ۸۳۰۳۷۳
انتشار: ۱۷:۴۹ - ۱۸-۱۲-۱۴۰۰

AFC بخشی از فدراسیون فوتبال ایران را تعلیق کرد

AFC بخشی از فدراسیون فوتبال ایران را تعلیق کرد
بخش های مرتبط با صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های فدراسیون فوتبال ایران و تاجیکستان تعلیق شده‌اند.

با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا، کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال ایران تعلیق شد. این کمیته در مورد حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا خبرساز شده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، کارگروه صدور مجوز باشگاهی کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز در سومین جلسه خود که به صورت مجازی برگزار شد، تغییرات کلیدی و جدول زمانی بازنگری شده در روند اجرای مجوز باشگاه‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا را مورد بحث قرار داد.

یکی از تصمیمات گرفته شده در این جلسه، مربوط به فدراسیون فوتبال ایران می‌شود.

طبق اعلام سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، بخش های مرتبط با صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های فدراسیون فوتبال ایران و تاجیکستان تعلیق شده‌اند.

این تعلیق تا زمان رفع تمام ایرادات مدنظر دبیرخانه کنفدراسیون آسیا ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، کمیته صدور مجوز حرفه‌ای و کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال ایران در ماه‌های گذشته بسیار خبرساز شد.

بعد از بررسی‌های این دو کمیته و ارائه اطلاعات نادرست به کنفدراسیون فوتبال آسیا، مجوز حرفه‌ای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باطل شد و این دو باشگاه از لیگ قهرمانان ۲۰۲۲ کنار گذاشته شدند.

ارسال به دوستان
هریس دعوت سی‌ان‌ان برای مناظره دیگری با ترامپ را پذیرفت فرود بالون کره شمالی در ساختمانی دولتی در سئول/ منطقه قرنطینه شد مشاور امنیت ملی آمریکا: حملات به حزب الله در لبنان ممکن است به توقف خشونت ها منجر شود تغییر ساعت کار اداره‌های اردبیل تا ۴ مهر کمک‌های مردمی پرویز پرستویی در کوره پزخانه‌ای در زاهدان محل خاکسپاری پیکر محمود حکیمی تساوی استقلال خوزستان مقابل چادرملو در خانه هوادار به فولاد هم باخت/ سه امتیاز شیرین یحیی از دل تیم بحران‌زده رحمتی وزیر خارجه اوکراین: روسیه برای حملاتی به تاسیسات هسته‌ای اوکراین قبل از زمستان برنامه‌ریزی کرده لاوروف: سلاح‌ هایی داریم که در صورت استفاده، عواقب بسیار جدی خواهد داشت هشدار ماکرون به نتانیاهو: شما منطقه را به سمت جنگ می‌برید چرا مجلس به تعطیلی پنجشنبه و جمعه رای داد؟ جام جهانی فوتسال/ افغانستان بازی را به اوکراین واگذار کرد اختلاف بین هریس و ترامپ افزایش یافت این افراد در پاییز افسرده می‌شوند/ علائم افسردگی