۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۳۰۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۸ - ۲۱-۱۲-۱۴۰۰
کد ۸۳۰۷۱۲
انتشار: ۱۸:۱۸ - ۲۱-۱۲-۱۴۰۰

فرانسه چندین اثر هنری را از نمایشگاه روس پس گرفت

فرانسه چندین اثر هنری را از نمایشگاه روس پس گرفت
در بحبوحه پسرفت روابط بین روسیه و جامعه جهانی فرهنگی، موزه کرملین اعلام کرد، برگزاری نمایشگاه «دوئل» را به زمان دیگری موکول می‌کند.

فرانسه چندین اثر هنری که قرار بود در نمایشگاه موزه کرملین به نمایش گذاشته شوند را پس گرفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از آرت‌نیوز، فرانسه ۱۵ اثر هنری که قرار بود در نمایشگاه ماه آینده موزه کرملین واقع در مسکو به نمایش گذاشته شوند را پس گرفت. پیش از این بریتانیا، اسپانیا و اتریش نیز آثار امانتی خود را پس گرفته بودند.

در بحبوحه پسرفت روابط بین روسیه و جامعه جهانی فرهنگی، موزه کرملین اعلام کرد، برگزاری نمایشگاه «دوئل» را به زمان دیگری موکول می‌کند.

فرانسه با ۱۵ اثر هنری بیشترین سهم را در این نمایشگاه داشت. قرار بود این آثار از برخی از معتبرترین موسسات فرهنگی فرانسه همچون «موزه لوور» و «کتابخانه ملی فرانسه» به این نمایشگاه امانت داده شوند.

به گزارش روزنامه «لوموند»، وزیر فرهنگ فرانسه درباره حضور فرانسه در رویدادهای فرهنگی روسیه بیان کرد: «حضور ما می تواند به عنوان نشانه‌ای از وجود اختلاف در بین کشورهای اروپایی تعبیر شود.»

نمایشگاه موزه کرملین برای برگزاری از سوم مارس تا ۱۶ ژوئن برنامه‌ریزی شده بود.

ارسال به دوستان
وضعیت جاده ها در آخرین روز از سفر‌های تابستانی / کدام جاده‌ها امروز یک‌طرفه می‌شوند؟ رگبار باران در ۵ استان کشور زن مرموزی که پیجرهای آلوده را به حزب الله لبنان فروخت، کیست؟( +عکس) دیدار مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب ۴ ماده غذایی غنی از «امگا ۳» ۵ جت جنگنده آمریکایی که طولانی ترین دوران حضور در سرویس را داشته اند (+عکس) ایران ایر : مسافران پروازهای تهران- بیروت از حمل پیجر و بی سیم خودداری کنند خسروپناه: برخی از شهدا و مجروحان حادثه لبنان ایرانی بودند/ اینکه می‌گویند نسل آلفا و زِد از فرهنگ ایثار و شهادت بریده‌اند حرف غلطی است رونمایی چین از فناوری شگفت‌انگیز شناسایی زیردریایی‌ها شفیعی کدکنی: این افراد را کنار بگذارید هشدار: اینگونه ورزش‌کردن باعث چاقی و افزایش وزن می‌شود! اسمارت 5# آماده ورود به بازار است (+تصاویر) چه غذاهایی فشار چشم را بالا میبرد؟ نماینده ایران در سازمان ملل : اسرائیل با هدف قرار دادن سفیر ایران در لبنان از خطوط قرمز عبور کرده است قدرتمندترین پاسپورت جهان متعلق به کدام کشور است؟