۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۳۲۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۰۶-۰۱-۱۴۰۱
کد ۸۳۲۳۳۲
انتشار: ۱۲:۵۴ - ۰۶-۰۱-۱۴۰۱

۴.۳ میلیون سفر در استان بوشهر ثبت شد

۴.۳ میلیون سفر در استان بوشهر ثبت شد
بیشتر سفرها به استان‌ بوشهر از استان‌های فارس، اصفهان، تهران ،کهگیلویه و بویراحمد، چهار محال و بختیاری است.

رئیس کمیته شهرداری‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوشهر گفت: از ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ تا پنجم فرودین ۱۴۰۱ ، چهار میلیون ۳۰۰ هزار سفر در این استان به ثبت رسید.

به گزارش ایرنا؛ روابط عمومی استانداری بوشهر روز شنبه به نقل از هوشنگ رستم پور شهیدی افزود: با توجه به شمار مسافران در نیمه اول تعطیلات نوروز انتطار می‌رود از هشتم تا ۱۲ فروردین با موج فزاینده مسافران روبرو شویم.

وی اضافه کرد: آمارها نشان می‌دهد استان بوشهر از مقاصد پرجاذبه‌ گردشگری است که صنعت گردشگری آن در ۲ سال گذشته با رکود شدید ناشی از شرایط کرونا روبرو بوده است.

رستم پور شهیدی با اشاره به آماده‌باش بودن دستگاه‌های اجرایی برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی بیان کرد: اکنون پس از گذشت ۲ بهار بی رونق همه شهرهای استان بوشهر برای خدمت به مسافران در حالت آماده باش قرار دارند.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر ادامه داد: طبق بررسی سالهای گذشته پیک اصلی مسافران نوروزی در هفته نخست و سپس در سه شب آخر منتهی به ۱۵ فروردین ماه است.

رستم‌پور شهیدی گفت: براساس پیش بینی ها در روزهای آینده با موج جدیدی از حضور مسافران مواجه خواهیم بود و هر چند ممکن است شرایط جوی این پیش‌بینی را  تغییر دهد.

وی بیشترین ورودی مسافران نوروزی به استان بوشهر را از استان فارس عنوان کرد و افزود: بیشتر سفرها به استان‌ بوشهر از استان‌های فارس، اصفهان، تهران ،کهگیلویه و بویراحمد، چهار محال و بختیاری است.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر افزود: در نوروز امسال از سراسر کشور گردشگر وارد بوشهر شده است و در راستای بررسی وضعیت خدمات‌رسانی از ۲۸ اسفند ماه تاکنون کمیته شهرداری‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوشهر ۳۴۱ مورد بازدید نظارتی در سطح شهرهای این استان انجام داده‌اند.

 

ارسال به دوستان