۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۳۴۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۳ - ۲۱-۰۱-۱۴۰۱
کد ۸۳۴۳۸۵
انتشار: ۱۴:۲۳ - ۲۱-۰۱-۱۴۰۱

پخش زنده ۷ فوتبال داخلی و خارجی از تلویزیون

پخش زنده ۷ فوتبال داخلی و خارجی از تلویزیون
فوتبال ویار بوخوم ـ بایرلورکوزن از سری رقابت‌های بوندسلیگا امروز ۲۱ فروردین ساعت ۱۸ از شبکه ورزش سیما روی آنتن می رود.

امروز ـ یکشنبه ـ ۲۱ فروردین ماه هفت فوتبال داخلی و خارجی از شبکه‌های سه و پنج، ورزش و همچنین رادیو روی آنتن می روند.

به گزارش ایسنا، دیدار پرسپولیس ـ آلومینیوم اراک امروز (۲۱ فروردین ماه) ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در قالب برنامه «فوتبال برتر» از شبکه سه سیما روی آنتن خواهد رفت.

همچنین دیدار سپاهان ـ الدحیل امروز ساعت ۲۱ و ۴۵ دقیقه از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد. دیدار تیم های شباب الاهلی امارات ـ فولاد خوزستان هم امشب یکشنبه (۲۱ فروردین) ساعت ۲۱ و ۴۵ دقیقه به صورت زنده از شبکه پنج پخش خواهد شد.

بر این اساس، دیدارهای الاهلی امارات ـ فولاد خوزستان و سپاهان ـ الدحیل از شبکه رادیویی ورزش در قالب برنامه «گزارش ورزشی» پخش خواهد شد.

این دیدارها به صورت زنده و همزمان امروز (یکشنبه) از ساعت ۲۱ و ۴۵ دقیقه از برنامه «گزارش ورزشی» رادیو ورزش موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز پخش خواهد شد.

دیدار جنووا ـ لاتزیو از سری آ ایتالیا امروز (۲۱ فروردین) ساعت ۱۵ از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.

فوتبال ویار بوخوم ـ بایرلورکوزن از سری رقابت‌های بوندسلیگا امروز ۲۱ فروردین ساعت ۱۸ از شبکه ورزش سیما روی آنتن می رود.

همچنین فوتبال منچستر سیتی ـ لیورپول از لیگ برتر انگلیس امشب ساعت ۲۰ از شبکه ورزش سیما زنده پخش خواهد شد.

دیدار لوانته ـ بارسلونا از لیگ برتر انگلیس نیز ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه امشب روی آنتن شبکه ورزش سیما خواهد رفت.

ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)