۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۳۵۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۱ - ۳۰-۰۱-۱۴۰۱
کد ۸۳۵۷۲۵
انتشار: ۰۰:۰۱ - ۳۰-۰۱-۱۴۰۱

جنسیس اکس اسپیدیوم کوپه؛ جدیدترین محصول از پرچمدار خودروسازی کره جنوبی (+عکس)

جنسیس اکس اسپیدیوم کوپه؛ جدیدترین محصول از پرچمدار خودروسازی کره جنوبی (+عکس)
به رغم مفهومی بودن محصول، شاهد به کارگیری خطوط و زوایایی هستیم که در محصولات موفق و جدید جنسیس مانند G90 و GV80 استفاده شده و کاملا جواب داده است...

عصر ایران-  برند جنسیس که اکنون پرچمدار صنعت خودروی کره محسوب می شود، تصاویری از محصول جدید خود با نام اکس اسپیدیوم کوپه را منتشر کرده که در ادامه نگاهی بدان خواهیم داشت.

در قسمت دماغه شکل خاصی از طراحی و جانمایی جزئیات به کار رفته که بخش از حرف اکس انگلیسی را تداعی می کند. استفاده از کلمه کوپه در نامگذاری نیز این مساله را تداعی می کند که جنسیس در آینده نسخه سدان خودروی مذکور را نیز معرفی خواهد کرد.

به رغم مفهومی بودن محصول، شاهد به کارگیری خطوط و زوایایی هستیم که در محصولات موفق و جدید جنسیس مانند G90 و GV80 استفاده شده و کاملا جواب داده است.

هنوز اطلاعاتی در رابطه با جزئیات بخش فنی و فناورانه های این محصول منتشر نشده است. این خبر در آینده بروزرسانی خواهد شد.

کلمه اسپیدیوم به پیست مشهور اتومبیل‌ رانی در اینج کره جنوبی اشاره دارد و کلمات اسپید و استادیوم را تداعی می‌کند تا نشان دهد خودروی جدید جنسیس، برای سرعت و لذت در رانندگی ساخته شده است.

ارسال به دوستان
وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟