۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۳۵۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۲۹-۰۱-۱۴۰۱
کد ۸۳۵۷۵۴
انتشار: ۱۲:۰۷ - ۲۹-۰۱-۱۴۰۱

پروازها در فرودگاه امام‌خمینی از سر گرفته شد

پروازها در فرودگاه امام‌خمینی از سر گرفته شد
از ساعت ۷ صبح امروز تا ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه نشست و برخاست هواپیماها در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) متوقف بود، اما در همین بازه زمانی کانترهای پذیرش مسافر فعال بود و مسافرین پروازها پذیرش می‌شدند.

سخنگوی شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: بر اساس اعلام مرکز عملیات فرودگاه امام‌خمینی با پایان مراسم رژه هوایی روز ارتش، نشست و برخاست هواپیما در حریم هوایی فرودگاه امام خمینی از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه امروز از سرگرفته شد.

«جواد صالحی» سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی روز دوشنبه در گفت‌و گو با ایرنا از پایان منع عملیات نشست و برخاست در فرودگاه امام خمینی به دلیل برگزاری مراسم رژه روز ارتش خبر داد و گفت: پرواز قطری از مبدا دوحه دقایقی پیش وارد حریم فرودگاه امام خمینی شد.

به گفته صالحی از ساعت ۷ صبح امروز تا ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه نشست و برخاست هواپیماها در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) متوقف بود، اما در همین بازه زمانی کانترهای پذیرش مسافر فعال بود و مسافرین پروازها پذیرش می‌شدند.

سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی، گفت: هموطنان می توانند جهت اطلاع از زمان انجام امور پروازی خود به سایت www.ikac.ir مراجعه ویا با شماره تلفن ۰۲۱۵۱۰۰۱۱۸تماس حاصل کنند.

ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)