۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۳۵۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۸ - ۲۹-۰۱-۱۴۰۱
کد ۸۳۵۸۷۱
انتشار: ۲۱:۲۸ - ۲۹-۰۱-۱۴۰۱

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین: جهاد تبیین با فرمان ولی خدا صادر شده است

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین: جهاد تبیین با فرمان ولی خدا صادر شده است
سردار رفیعی گفت: باید هوشیار باشیم و دشمن را با برادر اشتباه نگیریم و استحکام خط دفاع را با نفود دشمنان از بین نبریم.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت:تولید، کلیدواژه ماندگار مقام معظم رهبری است و امروز راه نجات کشور از مسیر تولید دانش بنیان می‌گذرد.

به گزارش ایرنا، سردار رستمعلی رفیعی آتانی روز دوشنبه در نشست صمیمی با اصحاب رسانه، افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند راه نجات کشور در تولید بوده و ۱۰ سال است با جامعه و نخبگان با تمرکز بر تولید صحبت می کنند.

وی گفت: تولید، کلیدواژه ماندگار رهبر معظم انقلاب اسلامی است چون می توان مشکلات کشور را با اتکا بر ظرفیت جوانان توانمند و دانش بنیان حل کرد. امروز راه نجات کشور از مسیر تولید دانش بنیان می گذرد و راه میان‌بر کشور بین تولید و اشتغال، دانش است.

سردار رفیعی آتانی در ادامه با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب برای جهاد تبیین، گفت: تبیین، شنیدن حرف های همدیگر است که موجب روشن شدن مسوولان می شود تا در تصمیم گیری خود دخیل کنند.

این مسوول افزود: در ضرورت جهاد تبیین یا تعریف آن اکثریت اهالی رسانه مشکلی ندارند و باید با تمامی ظرفیت در این حوزه قلم فرسایی کنند.

سردار رفیعی آتانی گفت: جهاد تبیین با فرمان ولی خدا صادر شده و باید برای اجرایی کردن آن اقدام کنیم که ظرافت و حساسیت خاص خود را دارد. اگر در حوزه فکر و اندیشه جهاد کنیم ماندگار است چون رهبر معظم انقلاب که این فرمان را داده، ۷۰ سال است که تمامی صحنه ها را دیده و جزو نفرات اول مبارزه است و فرصت عمل برای ایشان پیدا شده و در تمامی حوادث انقلاب حضور داشته است.

وی گفت: رهبری انقلاب برای جهاد تبیین با این تجربه دستور داده و باید دشمن خود را بشناسیم و در ۶ جهت دیدبانی کنیم و سعه صدر خود را بالا ببریم.

سردار رفیعی گفت: باید هوشیار باشیم و دشمن را با برادر اشتباه نگیریم و استحکام خط دفاع را با نفود دشمنان از بین نبریم.

در ادامه از پوستر هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر رونمایی شد.

ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)