۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۳۷۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۱۲-۰۲-۱۴۰۱
کد ۸۳۷۸۱۵
انتشار: ۰۹:۴۹ - ۱۲-۰۲-۱۴۰۱

خوزستان/ میزان گرد و غبار در شوش به ۲۷ برابر حدمجاز رسید

خوزستان/ میزان گرد و غبار در شوش به ۲۷ برابر حدمجاز رسید
کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای خوزستان امروز دوشنبه همه مراکز آموزشی، دانشگاه ها، بانک ها و ادارات این استان را به دلیل شدت بالای آلودگی هوا تعطیل اعلام کرده است.

پدیده گرد و غبار روز دوشنبه ۱۱ شهرستان در خوزستان را درگیر کرد و ببشترین غلظت آن در شوش با ۲۷ برابر حدمجاز ثبت شد.

به گزارش اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، میزان غلظت گرد و غبار در ساعت ۷ صبح امروز دوشنبه در شهرستان های شوش چهار هزار و ۱۰، اهواز سه هزار و ۷۸۵، بندر امام سه هزار و ۷۱۴، سوسنگرد سه هزار و ۱۰۹، خرمشهر ۲ هزار و ۳۷۴، آبادان یک هزار و ۹۳۲، اندیمشک ۵۸۳، دزفول یک هزار و ۳۴۳، شادگان ۲ هزار و ۱۱۰، شوشتر ۲ هزار و ۲۹۸ و در شهرستان گتوند یک هزار و ۳۲۴ میکروگرم بر مترمکعب ثبت شده است.

همچنین در این ساعت شهرهای امیدیه با غلظت ۷۸، ایذه ۱۱۷، بهبهان ۹۰، رامشیر ۱۱۴ و هندیجان ۷۱ میکروگرم برمترمکعب هوای پاک از نظر گرد و غبار را تجربه می کنند.

حد مجاز غبار در هوا ۱۵۰ میکروگرم بر مترمکعب است.

کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای خوزستان امروز دوشنبه همه مراکز آموزشی، دانشگاه ها، بانک ها و ادارات این استان را به دلیل شدت بالای آلودگی هوا تعطیل اعلام کرده است.

اداره کل هواشناسی خوزستان، ورود توده گرد و غبار از کانون های کشور عراق را از اواخر وقت شنبه پیش بینی کرده بود.

ارسال به دوستان
عفونت ادراری چه علائمی دارد؟ چرا ما انسان‌ها زانوهای بهتری تکامل نداده‌ایم؟ با پروژه جدید منصوری آشنا شوید ؛ وسپا الکتریکا موناکو ادیشن (+عکس) پدیده‌ای که زمین را برای ۹ روز متوالی لرزاند! رونمایی از جدیدترین موشک بالستیک سپاه پاسداران (+عکس) مراسم رژه نیروهای مسلح برگزار شد افشاگری درباره دستمزد نجومی بازیگران زن؛ چه کسی در صدر لیست است؟ آیت‌الله بهجت کلوچه‌پز می‌شد اگر این سفر را نمی‌رفت! یک شاهنامه‌پژوه: شاهنامه افسانه و اسطوره نیست؛ تاریخ کهن ایرانیان است راز صدای آدم فضایی‌ها در ته این گودال برملا شد اتوبوس و مترو رایگان برای دانشجویان و دانش‌آموزان از فردا یکشنبه ۵ اپلیکیشن برای بهبود تمرکز؛ دیگر کارهایتان را به‌تعویق نیندازید خط و نشان نیروهای مسلح ایران برای اسرائیل : ۲۱ موشک بالستیک به نمایش درآمد رشد نهال‌های در سایه با آینه‌کاری کف جنگل! دیدنی های امروز؛ از آغاز عرضه جهانی آیفون 16 تا تشدید تنش در شمال فلسطین اشغالی