۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۳۹۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۶ - ۲۱-۰۲-۱۴۰۱
کد ۸۳۹۲۰۴
انتشار: ۱۷:۳۶ - ۲۱-۰۲-۱۴۰۱

آغاز تولید دو محصول جدید در ایران‌خودرو خراسان

آغاز تولید دو محصول جدید در ایران‌خودرو خراسان
با افزایش و تعمیق تعامل میان سایت مرکزی و سایت‌های استانی، دست‌یابی به اهداف ترسیم شده گروه صنعتی ایران‌خودرو با سرعت بیش‌تری تحقق خواهد یافت.

قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو، از تولید دو محصول جدید هایما ۸اس و نسل بهبود یافته خودرو آریسان در نیمه نخست امسال خبر داد.
 با هدف نظارت و یکپارچه‌سازی اهداف کمی و کیفی سایت‌‌های تولیدی گروه صنعتی ایران‌خودرو، قائم مقام توسعه و تولید این گروه، به همراه جمعی از معاونان و مدیران عامل سایت‌های استانی از ایران خودرو خراسان بازدید کردند.

کیانوش پورمجیب در حاشیه این بازدید گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، در زمینه افزایش کیفیت خودروهای داخلی و در راستای اهداف و سیاست‌های تبیین شده توسط مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در سال جاری،‌ بازدیدهای نظارتی ادواری در تمامی سایت‌های استانی برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: با افزایش و تعمیق تعامل میان سایت مرکزی و سایت‌های استانی، دست‌یابی به اهداف ترسیم شده گروه صنعتی ایران‌خودرو با سرعت بیش‌تری تحقق خواهد یافت.

پورمجیب گفت: در این بازدید، تصمیمات مناسبی در زمینه افزایش کیفیت و تیراژ تولید در سایت خراسان اتخاذ شد که با همدلی و کار تیمی به برنامه‌ها جامه عمل خواهیم پوشاند.

ارسال به دوستان
تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان