۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۳۹۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۹ - ۲۶-۰۲-۱۴۰۱
کد ۸۳۹۹۷۱
انتشار: ۱۶:۲۹ - ۲۶-۰۲-۱۴۰۱

واکنش شهاب حسینی نسبت به گرانی ها

واکنش شهاب حسینی نسبت به گرانی ها
شهاب حسینی در پستی که با هشتک «نان» منتشر کرده به انتقاد از گرانی‌ها اخیر پرداخت.

شهاب حسینی با انتشار پستی در صفحه موسسه‌اش به گرانی‌های اخیر واکنش نشان داد و به انتقاد از مسولین پرداخت.

به گزارش فیلم‌نیوز، شهاب حسینی در پستی که با هشتک «نان» منتشر کرده به انتقاد از گرانی‌ها اخیر پرداخته و نوشته : «از دری که فقر داخل شود، ایمان خارج می‌شود. بیش از چهار دهه است که توجه به حفظ ایمان مردم در راس تمام امور مملکت بوده؛ غافل از اینکه فقر، تنگ‌دستی و شرمساری سرپرستان خانواده در برابر سفره‌های هر روز بی‌رونق‌تر و چشمان منتظر و حسرت‌زده فرزندان، بسیار بیش از شیطان رجیم، هر روز ایمان مردم را به یغما می‌برد. »

او درپایان نوشته اش مسولان کشور را خطاب قرار داده و این سوال را از آنها پرسیده که آیا واقعا زمان پاسخگویی به صدای دردمند این مردمِ به قول خودتان همیشه در صحنه فرا نرسیده است؟

 

ارسال به دوستان
درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها