۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۴۱۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۸ - ۰۲-۰۳-۱۴۰۱
کد ۸۴۱۲۴۴
انتشار: ۲۱:۱۸ - ۰۲-۰۳-۱۴۰۱

درگیری مرزبانان ایرانی با قاچاقچی مواد مخدر تبعه آذربایجان/ قاچاقچی کشته شد

درگیری مرزبانان ایرانی با قاچاقچی مواد مخدر تبعه آذربایجان/ قاچاقچی کشته شد
درگیری زمانی آغاز شد که قاچاقچی حامل ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر به سمت مرزبانان ایرانی تیراندازی کرد.
مدیرکل امور امنیتی ، انتظامی اتباع خارجی استانداری اردبیل گفت: یک تبعه جمهوری آذربایجان هنگام حمل موادمخدر قاچاق از مرز ایران با سلاح خود به سمت مرزبانان ایرانی شلیک کرد که موجب درگیری شد.
 
علی محبوبی‌پور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با تایید این خبر اظهار کرد: درگیری زمانی آغاز شد که این قاچاقچی حامل ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر به سمت مرزبانان ایرانی تیراندازی کرد.
 
وی ادامه داد: در این درگیری که در یکی از مناطق مرزی پارس‌آباد با جمهوری آذربایجان رخ داد ، ماموران مرزبانی در پی تیراندازی قاچاقچی وارد عمل شده و با مقاومت از بروز ناامنی در منطقه مرزی جلوگیری کردند.
 
وی اضافه کرد: در این درگیری فرد قاچاقچی که حامل یک قبضه سلاح کلت کمری بود ، در جریان عملیات تعقیب نیروهای مرزی ایران کشته شد.
ارسال به دوستان
عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم!