۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۴۲۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۱ - ۰۹-۰۳-۱۴۰۱
کد ۸۴۲۳۳۴
انتشار: ۲۰:۴۱ - ۰۹-۰۳-۱۴۰۱

انهدام یکی از بزرگترین باندهای قاچاق کالا در هرمزگان

انهدام یکی از بزرگترین باندهای قاچاق کالا در هرمزگان
در این عملیات 6 لنج، 23 دستگاه خودروی لوکس خارجی و ایرانی و 7 باب منزل مسکونی متعلق به سرباندهای قاچاقچیان به ارزش 500 میلیارد ریال توقیف شد.
فرمانده مرزبانی کشور گفت: یک باند وارد کننده کالای قاچاق که به صورت کلان اقدام به این کار به صورت غیرقانونی در استان هرمزگان می کرد را شناسایی و تحت نظر اطلاعاتی قرار دادند.
 
به گزارش فارس، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی کشور امشب در تشریح این خبر اظهار داشت: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" در برخورد قاطع با باندها و شبکه های سازمان یافته قاچاق، مرزبانان استان هرمزگان تلاش و همت خود را برای اجرای این مهم به کار بسته و مبارزه خود را با متخلفان اقتصادی دو چندان کرده اند.
 
وی ادامه داد: در این راستا با انجام اقدامات اطلاعاتی، مراقبت های ویژه و با تلاش های شبانه روزی و فعالیت بی وقفه مرزبانان با دستگاه قضائی، یک باند وارد کننده کالای قاچاق که به صورت کلان اقدام به این کار به صورت غیرقانونی در استان هرمزگان می کرد را شناسایی و تحت نظر اطلاعاتی قرار دادند.
 
فرمانده مرزبانی انتظامی کشور افزود: با اقدام به موقع مرزبانان و طی یک عملیات اعضای باند در استان شناسایی و دستگیر شدند.
 
این مقام ارشد فرماندهی مرزبانی انتظامی گفت: در این عملیات 6 لنج، 23 دستگاه خودروی لوکس خارجی و ایرانی و 7 باب منزل مسکونی متعلق به سرباندهای قاچاقچیان به ارزش 500 میلیارد ریال توقیف شد.
 
سردار گودرزی با بیان اینکه در این رابطه 3 متهم دستگیر که با تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند، خاطرنشان کرد: شناسایی و دستگیری سایر اعضای باند مذکور در دستور کار اطلاعاتی مرزبانان قرار دارد.
ارسال به دوستان
سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / جایزه ۷ میلیون دلاری امریکا برای دستگیری "ابراهیم عقیل" بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها حقایق زیست محیطی غیرمنتظره‌ ای که شما را شگفت‌زده و نگران خواهند کرد نگاهی متفاوت به چربی شکمی از دانشگاه میشیگان اکستنشن مو از ضایعاتی که تصورش دشوار است! (+فیلم و عکس) استراتژی "گزینه پیش فرض" چیست؟ (فیلم) کدام ویتامین کلید درمان میگرن است؟ صندل‌ های چرمی توت ‌عنخ‌ آمون؛ نماد نابود کردن دشمنان! (+تصاویر) ابراهیم عقیل ؛ مردی که آمریکا از قرن گذشته دنبالش بود