۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۴۲۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۱۱-۰۳-۱۴۰۱
کد ۸۴۲۵۷۰
انتشار: ۱۰:۳۰ - ۱۱-۰۳-۱۴۰۱

آیت الله مکارم شیرازی: فاجعه آبادان مربوط به ضعف خودمان بود؛ کار به جایی رسید که داد مردم هم بلند شد

آیت الله مکارم شیرازی: فاجعه آبادان مربوط به ضعف خودمان بود؛ کار به جایی رسید که داد مردم هم بلند شد
در این مساله دستگاه‌های مختلفی کوتاهی کردند، شهرداری، نظام مهندسی و دیگران، البته این کوتاهی منحصر به این ساختمان نیست و در جاهای دیگر هم ممکن است وجود داشته باشد که باید به طور جد بررسی ودنبال شود.

مرجع تقلید شیعیان گفت: در حادثه آبادان دستگاه‌های مختلفی کوتاهی کردند، البته این کوتاهی منحصر به این ساختمان نیست و در جاهای دیگر هم ممکن است وجود داشته باشد که باید به طور جد بررسی و دنبال شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله مکارم شیرازی، این مرجع تقلید شیعیان در دیدار مدیرکل اطلاعات قم با اشاره به حادثۀ آبادان اظهار داشت: در آبادان فاجعه‌ای واقع شد که مربوط به ضعف خودمان بود. کار به جایی رسید که داد مردم هم بلند شد و ما هم واقعا از این قضیه ناراحت شدیم که عزیزانمان داغدار شدند.

وی افزود: در این مساله دستگاه‌های مختلفی کوتاهی کردند، شهرداری، نظام مهندسی و دیگران، البته این کوتاهی منحصر به این ساختمان نیست و در جاهای دیگر هم ممکن است وجود داشته باشد که باید به طور جد بررسی ودنبال شود.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام عالمی مدیرکل اطلاعات قم نیز گزارشی از برنامه‌ها و اقدام‌های انجام شده توسط این اداره‌کل ارائه کرد.

ارسال به دوستان
نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟ پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای شهرها را متحول کرده‌اند(+عکس) بیش از دو قرن طول می‌کشد تا مزد زنان و مردان برابر شود اتفاق بدی که با خوردن زیاد مرغ در بدن رخ می دهد ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود!