۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۴۲۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۷ - ۱۳-۰۳-۱۴۰۱
کد ۸۴۲۹۲۷
انتشار: ۱۹:۳۷ - ۱۳-۰۳-۱۴۰۱

دستور وزیر ورزش برای بررسی ایمنی سکوهای ورزشگاه آزادی

دستور وزیر ورزش برای بررسی ایمنی سکوهای ورزشگاه آزادی
در حال حاضر هم دستور ویژه‌ای صادر شده تا صحت و سقم گزارش منتشر شده بررسی شود.

در پی انتشار برخی گزارش‌ها درباره وضعیت ایمنی سکوهای ورزشگاه آزادی، وزیر ورزش و جوانان با صدور دستوری ویژه خواستار رسیدگی فوری به شرایط این ورزشگاه شد.

 سید حمید سجادی در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به گزارش منتشر شده در یکی از روزنامه‌های ورزشی درباره وضعیت ایمنی سکوهای ورزشگاه آزادی اظهار کرد: سلامت مردم و هواداران خط قرمز ماست. همه تلاش‌ها برای این صورت می‌گیرد که هواداران در محیطی سالم و ایمن به تماشای رقابت‌های ورزشی بنشینند بنابراین ما خودمان را ملزم به بررسی برخی گزارش‌های منتشر شده می‌دانیم.

در حال حاضر هم دستور ویژه‌ای صادر شده تا صحت و سقم گزارش منتشر شده بررسی شود.

او ادامه داد: از هیچ خبری حتی شایعه و تخریب آسان عبور نمی‌کنیم. می‌دانیم هر لحظه دشمن در کمین است و خوب آگاهیم که متاسفانه در ورزش نمک خوردن و نمکدان شکستن کم نیست.

بنابراین حتی اگر گزارش منتشر شده به منظور تخریب باشد، بخاطر حفظ جان و سلامت مردم خودمان را موظف به پیگیری آن می‌دانیم تا مطمئن شویم همه چیز طبق استاندارد پیش می‌رود.

ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)