۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۴۵۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۶ - ۳۰-۰۳-۱۴۰۱
کد ۸۴۵۲۸۸
انتشار: ۱۵:۳۶ - ۳۰-۰۳-۱۴۰۱

رونمایی از گریم مغولی استاد علی نصیریان برای کنسرت-نمایش سی‌صد (عکس)

رونمایی از گریم مغولی استاد علی نصیریان برای کنسرت-نمایش سی‌صد (عکس)
استاد علی نصیریان به جمع بازیگران مپینگ کنسرت-نمایش «سی‌صد» پیوست.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی، استاد علی نصیریان بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر هم به جمع بازیگران کنسرت-نمایش «سی‌صد» پیوست.

پیش از این رضا کیانیان نیز در این بخش حضور یافته بود تا در کنار بازیگران روی صحنه، روایتگر حمله‌ مغولان به نیشابور و ماجرای کتاب‌سوزی به کارگردانی امیر جدیدی شود.

استاد علی نصیریان

کنسرت نمایش «سی‌صد» با بازیگرانی چون جواد عزتی، طناز طباطبایی، مهران غفوریان، دل‌نیا آرام، منوچهر علی‌پور، عرفان ناصری و نیما سکوت روی صحنه می‌رود.

«سی‌صد» کاری از سهراب پورناظری با کارگردانی امیر جدیدی و موسیقی تهمورس پورناظری و با صداى رضا بهرام و تهیه‌کنندگی حسین توتونچیان تیر ۱۴۰۱ در کاخ سعدآباد اجرا می‌شود.

علی نصیریان

ارسال به دوستان
درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها