۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۴۵۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۰۳-۰۴-۱۴۰۱
کد ۸۴۵۸۷۹
انتشار: ۱۶:۴۵ - ۰۳-۰۴-۱۴۰۱

پایان شایعات؛ مجموعه عروسکی «شهرک کلیله و دمنه» منتشر شد

پایان شایعات؛ مجموعه عروسکی «شهرک کلیله و دمنه» منتشر شد
در هفته گذشته اخباری مبنی بر توقف پخش این مجموعه منتشر شده بود که پس از پیگیری‌های ایسنا، تهیه‌کننده این مجموعه و ساترا، هر دو این خبر را رد کردند.

برخلاف برخی اخبار نادرست منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر توقف پخش «شهرک کلیله و دمنه»، این مجموعه عروسکی امروز ـ جمعه ـ سوم تیر ماه منتشر شد.

به گزارش ایسنا، مجموعه عروسکی «شهرک کلیله و دمنه» به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه‌کنندگی سیدمصطفی احمدی، امروز ـ جمعه سوم تیر ماه ـ به صورت اختصاصی از پلتفرم پخش‌کننده منتشر شد.

در هفته گذشته اخباری مبنی بر توقف پخش این مجموعه منتشر شده بود که پس از پیگیری‌های ایسنا، تهیه‌کننده این مجموعه و ساترا، هر دو این خبر را رد کردند.

خبر منتشرشده در فضای مجازی کوتاه و بدون هیچ توضیحی بود؛ به گونه‌ای که برخی، انتشار آن را به شرایط حاکم بر پروژه به لحاظ نحوه‌ی استقبال مخاطبان نسبت دادند و آن‌را بیشتر در حکم خبرسازی دانستند.

بر این اساس، ششمین قسمت از مجموعه «شهرک کلیله و دمنه» امروز تنها با یک ساعت تأخیر، ساعت ۱۳ منتشر شده است.

ارسال به دوستان
6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک