۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۴۶۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۰۵-۰۴-۱۴۰۱
کد ۸۴۶۱۵۶
انتشار: ۱۲:۴۹ - ۰۵-۰۴-۱۴۰۱

قطر میزبان احتمالی مذاکرات احیای برجام

قطر میزبان احتمالی مذاکرات احیای برجام
قطر هم شانس بیشتر و هم تمام امکانات لازم برای میزبانی از مذاکرات احیای توافق هسته ای را دارد.

شبکه الجزیره اعلام کرد که کشور قطر بیشترین شانس میزبانی از مذاکرات احیای توافق هسته ای را دارد.

به گزارش ایسنا، شبکه قطری الجزیره به نقل از یک مسئول ایرانی اعلام کرد که احتمال دارد از سرگیری مذاکرات احیای برجام به جای وین در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس انجام شود.

این مسئول تاکید کرد: قطر هم شانس بیشتر و هم تمام امکانات لازم برای میزبانی از مذاکرات احیای توافق هسته ای را دارد.

وی گفت: برای تحقق یک توافق قوی و مستحکم تلاش می کنیم و این نیازمند به رسمیت شناختن منافع ملی ایران از سوی واشنگتن است.

این مسئول ایرانی خاطرنشان کرد: نمی شود تهران را با تحریم و تهدید و زبان زور تسلیم کرد و این روش ها بی فایده است. مذاکرات با جوزپ بورل شفاف و عمیق و مفصل بوده و از حس مسئولیت پذیری بالایی برخوردار بود.

وی همچنین تاکید کرد: هدف قرار دادن برنامه صلح آمیز هسته ای ما از سوی رژیم صهیونیستی و تحرکات تروریستی این رژیم دیگر غیر قابل تحمل است.

ارسال به دوستان
چرا ما انسان‌ها زانوهای بهتری تکامل نداده‌ایم؟ با پروژه جدید منصوری آشنا شوید ؛ وسپا الکتریکا موناکو ادیشن (+عکس) پدیده‌ای که زمین را برای ۹ روز متوالی لرزاند! رونمایی از جدیدترین موشک بالستیک سپاه پاسداران (+عکس) مراسم رژه نیروهای مسلح برگزار شد افشاگری درباره دستمزد نجومی بازیگران زن؛ چه کسی در صدر لیست است؟ آیت‌الله بهجت کلوچه‌پز می‌شد اگر این سفر را نمی‌رفت! یک شاهنامه‌پژوه: شاهنامه افسانه و اسطوره نیست؛ تاریخ کهن ایرانیان است راز صدای آدم فضایی‌ها در ته این گودال برملا شد اتوبوس و مترو رایگان برای دانشجویان و دانش‌آموزان از فردا یکشنبه ۵ اپلیکیشن برای بهبود تمرکز؛ دیگر کارهایتان را به‌تعویق نیندازید خط و نشان نیروهای مسلح ایران برای اسرائیل : ۲۱ موشک بالستیک به نمایش درآمد رشد نهال‌های در سایه با آینه‌کاری کف جنگل! دیدنی های امروز؛ از آغاز عرضه جهانی آیفون 16 تا تشدید تنش در شمال فلسطین اشغالی محسن رضایی : ممکن است متجاوزان صهیونیست پس از لبنان ، جنایات خود را به سمت ایران بکشانند / بار دیگر جنگ حق علیه باطل در پیش است