۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۴۸۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۱۸-۰۴-۱۴۰۱
کد ۸۴۸۰۸۹
انتشار: ۱۱:۴۴ - ۱۸-۰۴-۱۴۰۱

ستاد کرونا: استفاده از ماسک در شهرهای قرمز و نارنجی الزامی شد

ستاد کرونا: استفاده از ماسک در شهرهای قرمز و نارنجی الزامی شد
وزارت بهداشت تعداد و ساعات خدمت رسانی مراکز واکسیناسیون را برای ایجاد تسهیل در امر واکسیناسیون، افزایش خواهد داد.

در آخرین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، نکاتی پیرامون رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مطرح شد.

شیراوژن، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: نکاتی که در جلسه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا روی آن ها تاکید شد، به این شرح هستند:

۱_با توجه به افزایش موارد ابتلاء، بستری‌ها، سرپایی‌ها و شهر‌های قرمز و نارنجی، بر استفاده از ماسک در کلیه فضاها (چه باز و چه سر پوشیده) در شهر‌های قرمز و نارنجی تاکید شد. در شهر‌های آبی و زرد، در نقاط سرپوشیده یا پر ازدحام و پرتردد این کار ضروری است.

۲_ تزریق نوبت یادآور واکسن در کشور‌های مختلف باعث کاهش موارد ابتلاء به بیماری کرونا شده است؛ بر عکس کشور‌هایی که پوشش واکسن کاملی داشته اند، اما زمان زیادی از تزریق واکسن گذشته است، مجدداً موارد ابتلای فراوانی را گزارش کرده اند. پس تزریق واکسن یادآور را جدی بگیریم.

۳_ وزارت بهداشت تعداد و ساعات خدمت رسانی مراکز واکسیناسیون را برای ایجاد تسهیل در امر واکسیناسیون، افزایش خواهد داد.

۴_با توجه به ابتلای فراوان در کشور‌های همسایه از ترکیه تا امارات، مراقبت‌های بهداشتی مرزی در تمامی مرز‌ها باید تقویت شود.

ارسال به دوستان
انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود