۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۴۸۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۲۳-۰۴-۱۴۰۱
کد ۸۴۸۸۰۹
انتشار: ۱۰:۴۷ - ۲۳-۰۴-۱۴۰۱

مایکل سیلور: مردم هنوز پی نبرده‌اند که قیمت یک بیت کوین همان یک بیت کوین است

مایکل سیلور: مردم هنوز پی نبرده‌اند که قیمت یک بیت کوین همان یک بیت کوین است
نرخ ارزهای دیجیتال را با ارزهای فیات مرتبط نمی‌کند و به‌رغم فشار شدید آمارهای کلان اقتصادی بر قیمت بیت کوین، ارزش آن ثابت می‌ماند.

با اعلام آمار جدید تورم در آمریکا و رکوردشکنی آن، دور جدیدی از فروش گسترده دارایی‌های دیجیتال آغاز شد و مایکل سیلور، مدیرعامل شرکت مایکرواستراتژی نیز با پرداختن به این مسئله، بار دیگر نگرش خود درباره ارزش واقعی بیت کوین را مطرح کرد.

به گفته سیلور*، با تورم آمریکا در سطح رکورد ۹.۱ درصدی و کاهش ارزش سایر ارزهای ذخیره جهانی با سرعتی بیشتر در برابر دلار آمریکا، بسیاری از مردم هنوز نمی‌دانند که یک بیت کوین چیزی بیش از یک بیت کوین نیست.

سیلور در توییتش به رشد ارزش دلار آمریکا در برابر دلار استرالیا، پوند بریتانیا، یورو، ین ژاپن و لیر ترکیه به ترتیب بیش از ۱۰ درصد، ۱۶ درصد، ۱۷ درصد، ۲۴ درصد و ۱۰۲ درصد اشاره کرد.

در واقع، سیلور در این توییت روشن می‌کند که به‌عنوان یک متخصص واقعی ارزهای دیجیتال، نرخ ارزهای دیجیتال را با ارزهای فیات مرتبط نمی‌کند و به‌رغم فشار شدید آمارهای کلان اقتصادی بر قیمت بیت کوین، ارزش آن ثابت می‌ماند.

* منبع: ارز دیجیتال

ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)