۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۴۹۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۷ - ۲۵-۰۴-۱۴۰۱
کد ۸۴۹۱۶۷
انتشار: ۲۳:۲۷ - ۲۵-۰۴-۱۴۰۱

فرماندار: مدت قرنطینه در سویه جدید کرونا ۵ روز است

فرماندار: مدت قرنطینه در سویه جدید کرونا ۵ روز است
رضایی عنوان کرد: جهت رفع عادی انگاری شهروندان و تاکید بر رعایت پروتکل ها به طور جدی و استفاده از ماسک؛ اتحادیه ها ملزم به بازرسی منظم از صنوف زیر مجموعه خود و ارسال گزارش به ستاد کرونا می‌باشند.
فرماندار رفسنجان کرمان اعلام کرد: با توجه به مصوبات استانی مدت قرنطینه در کرونا به مدت ۵ روز می‌باشد و مرخصی کارکنان که واکسن دریافت کردند، استعلاجی اعمال و در غیر اینصورت مرخصی استحقاقی اعمال می‌شود.
 
به گزارش ایسنا؛ حسین رضایی عصر ۲۵ تیرماه در جلسه اضطراری ستاد شهرستانی مقابله با کرونا، وضعیت کرونایی شهرستان رفسنجان را وخیم دانست و گفت: جهت حفظ وضعیت موجود شهرستان که وضعیت زرد کرونایی است؛ کلیه دستگاهای اجرایی، صنوف و واحدهای صنعتی به کلیه زیر مجموعه های خود ابلاغ نمایند که مراجعان و پرسنل خود در خصوص رعایت پروتکل ها و استفاده از ماسک تاکید کنند.
 
رضایی عنوان کرد: جهت رفع عادی انگاری شهروندان و تاکید بر رعایت پروتکل ها به طور جدی و استفاده از ماسک؛ اتحادیه ها ملزم به بازرسی منظم از صنوف زیر مجموعه خود و ارسال گزارش به ستاد کرونا می‌باشند.
 
وی تصریح کرد: با توجه به مصوبات استانی مدت قرنطینه در کرونا به مدت ۵ روز می‌باشد و مرخصی کارکنان که واکسن دریافت کردن استعلاجی اعمال و در غیر اینصورت مرخصی استحقاقی اعمال می‌شود.
 
رضایی همچنین در پایان گفت: مقرر شد در خصوص تب کریمه کنگو اطلاع رسانی و نظارت به عمل آید و جلسات آموزشی در این خصوص برای قشر قصاب انجام شود.
ارسال به دوستان
انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان