۰۸ دی ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۸ دی ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۴۹۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۴ - ۲۹-۰۴-۱۴۰۱
کد ۸۴۹۶۸۷
انتشار: ۱۴:۵۴ - ۲۹-۰۴-۱۴۰۱

قابلیت جدید اینستاگرام برای راحتی کاربران

قابلیت جدید اینستاگرام برای راحتی کاربران
برای دسترسی به نقشه اینستاگرام چندین راه وجود دارد. با انتخاب موقعیت‌مکانی ثبت شده روی پست‌ها یا استوری‌ها می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد.

اینستاگرام در جدیدترین به‌روزرسانی خود، یک نقشه قابل‌جستجو و پویا را به کاربران ارائه کرده تا با استفاده از آن، بتوانند مانند «گوگل مپس» کسب‌و‌کارها یا فروشگاه‌های اطراف خود را پیدا کنند. «مارک زاکربرگ»، مدیرعامل متا در استوری جدید خود این قابلیت را معرفی کرده که در ادامه به توضیح آن می‌پردازیم.

قابلیت جدید اینستاگرام برای راحتی کاربران

تا قبل از این به‌روزرسانی، کاربران اینستاگرام از طریق پست‌ها و موقعیت‌مکانی آن‌ها به نقشه دسترسی داشتند اما اکنون می‌توانند نقشه را به‌طور کامل جستجو کنند و حتی گزینه‌هایی برای فیلتر کردن فروشگاه‌های موردنظر خود داشته باشند. همچنین با انتخاب یک کسب‌وکار، می‌توان پست‌ها و استوری‌های مربوط به آن را تماشا کرد.

این قابلیت برای تمام کاربران اینستاگرام فعال شده و پس از دریافت به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن، می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد.

زاکربرگ در استوری خود درباره این قابلیت نوشت: «ما امروز یک نقشه قابل جستجو جدید در اینستاگرام معرفی می‌کنیم. اکنون می‌توانید کسب‌و‌کارهای محلی محبوب نزدیک خود را کشف کنید و بر اساس دسته‌بندی، آن‌ها را فیلتر کنید.»

دسترسی به نقشه اینستاگرام

قابلیت جدید اینستاگرام برای راحتی کاربران

برای دسترسی به نقشه اینستاگرام چندین راه وجود دارد. با انتخاب موقعیت‌مکانی ثبت شده روی پست‌ها یا استوری‌ها می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد. علاوه بر این، می‌توانید مکان موردنظر خود را در اپلیکیشن جستجو کنید و سپس با انتخاب نتیجه‌ها، به مکان آن کسب‌و‌کار روی نقشه هدایت خواهید شد. همچنین هنگام جستجوی برخی هشتگ‌های خاص، مکان‌های مرتبط آن‌ها را روی نقشه می‌توان پیدا کرد.

پس از جستجوی یک منطقه در نقشه اینستاگرام، می‌توان از فیلترها برای محدود کردن نتایج استفاده کرد تا به عنوان مثال فقط رستوران‌ها، پارک‌ها یا مکان‌های دیگر نمایش داده شوند. همچنین اگر قصد دارید یک فروشگاه را بعدا امتحان کنید، می‌توان آن‌ها را ذخیره کرد.

اینستاگرام در ماه‌های اخیر از قابلیت‌های جدیدی برای کسب‌وکارها و سازندگان محتوا رونمایی کرده است. علاوه بر مارکت‌پلیس اختصاصی برای تعامل برندها و سازندگان محتوا، ویژگی‌های دیگری مانند انتشار پست‌ها و ریلز اختصاصی برای مشترکین در دسترس سازندگان محتوا قرار گرفته بود.

منبع: دیجیاتو

ارسال به دوستان
مجازات اقدام مسلحانه علیه امنیت روسیه تشدید شد تخم مرغ را گران نخرید؛ فروش هرشانه تخم مرغ بالاتر از این قیمت گرانفروشی است (فیلم) وزیر راه و شهرسازی: در ۵ سال آینده یک‌ونیم میلیون مسکن حمایتی باید ساخته شود (فیلم) واکنش جالب رضا رشیدپور به راهپیمایی موتوری علیه رفع فیلترینگ واتس‌اپ و گوگل وزیر خارجه ایتالیا: پرونده خبرنگار ایتالیایی بازداشت شده در ایران «پیچیده» است/ دلیل رسمی بازداشت «سیسیلیا سالا» هنوز مشخص نیست ورود عجیب یک خودرو به جواهرفروشی برای سرقت (فیلم) سرمربی استقلال به همراه خانواده‌اش در چالوس (+عکس) سنجاقک پا سفید در ژیتومیر اوکراین (فیلم) واکنش جالب رنگ‌ جادویی ترموکرومیک روی خودرو (فیلم) قدرت عجیب این مرد جوان(فیلم) جدال لفظی رونالدو و لیگ ۱ فرانسه؛ از ادعای برتری تا طعنه با تصویر مسی عکس جالب: تکامل شخصیت GTA از پی اس1 تا پی اس5 روشن کردن جالب خودرو مسابقه‌ای ناپیر ال48(فیلم) لحظه سرنگونی هلی کوپتر ارتش پاکستان با شلیک دوش پرتاب طالبان (فیلم) پرنده کمیاب در کاخ پکن (فیلم)