۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۵۱۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۸ - ۰۷-۰۵-۱۴۰۱
کد ۸۵۱۱۰۹
انتشار: ۲۱:۰۸ - ۰۷-۰۵-۱۴۰۱

استاندار تهران: در بخش کن، امامزاده داوود و فیروزکوه در قسمت زرین‌دشت و روستای مزداران تلفات زیادی داشتیم

استاندار تهران: در بخش کن، امامزاده داوود و فیروزکوه در قسمت زرین‌دشت و روستای مزداران تلفات زیادی داشتیم
استانداری تهران: خوشبختانه از آمار مفقودی که ۱۶ نفر اعلام شده بودند تعداد زیادی از این افراد سالم و زنده پیدا شدند در روستای مزداران حدود شش نفر هنوز مفقود هستند.
استاندار تهران با اشاره به آمار قبلی اعلام شده از شمار افراد مفقود شده در روستای مزداران فیروزکوه، گفت: تعداد زیادی از این افراد سالم و زنده پیدا شدند و در حال حاضر شمار مفقودی‌ها حدود شش نفر است.
 
به گزارش ایسنا، محسن منصوری دراین‌باره اظهارکرد: در این یکی دو روز در نقاط مختلف استان تهران و همچنین دامنه جنوبی البرز شاهده سیلاب بودیم که برخی از شهرستان‌های ما دچار خسارت‌هایی شدند.
 
وی گفت: در شهرستان تهران بخش کن، امامزاده داوود و شهرستان فیروزکوه در قسمت زرین‌دشت و روستای مزداران تلفات زیادی داشتیم.
 
منصوری ادامه داد: عملیات امداد و نجات با سرعت و جدیت خود ادامه دار است و همه دستگاه‌ها پای کار هستند تا امدادرسانی بی‌وقفه ادامه داشته باشد.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، وی اظهار کرد: خوشبختانه از آمار مفقودی که ۱۶ نفر اعلام شده بودند تعداد زیادی از این افراد سالم و زنده پیدا شدند در روستای مزداران حدود شش نفر هنوز مفقود هستند.
 
استاندار تهران افزود: آمار فوتی همان عدد قبلی است و امداد رسانی همچنان ادامه دار است که نهایتاً تا امشب یا فردا صبح تکلیف شش نفر مفقودی مشخص می شود. محورهای اصلی بازگشایی شده است و همچنین خطوط ارتباطی و اتصالات همراه هم مخابراتی و هم اینترنت برقرار است. 
ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید