۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۵۲۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۷ - ۱۵-۰۵-۱۴۰۱
کد ۸۵۲۳۰۵
انتشار: ۱۷:۲۷ - ۱۵-۰۵-۱۴۰۱

سیل یزد/ خسارت به 400 روستا، تلف شدن 360 دام و آسیب به 675 رشته قنات

سیل یزد/ خسارت به 400 روستا، تلف شدن 360 دام و آسیب به 675 رشته قنات
در بخش راه‌ها نیز بالغ بر سه هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه روستایی از سیل آسیب دیدند و این آمار در بخش مسکن به بیش از سه هزار واحد مسکونی رسید.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد گفت: سیل اخیر به ۴۰۰ روستای این استان بین ۲۰ تا ۱۰۰ درصد خسارت وارد کرد.
 
به گزارش روابط عمومی این مدیریت، محمد علی ملک‌زاده افزود: در سیل اخیر ۶۷۵ رشته قنات آسیب دیده و ۶ هزار و ۸۰۰ هکتار اراضی زراعی و باغی نیز در نقاط مختلف استان از بین رفتند.
 
وی افزود: در بخش راه‌ها نیز بالغ بر سه هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه روستایی از سیل آسیب دیدند و این آمار در بخش مسکن به بیش از سه هزار واحد مسکونی رسید.
 
این مسئول تصریح کرد: گرچه بالغ بر ۹۰ درصد منابع آبی و سیل بندهای روستایی در استان آبگیری شدند اما خسارت این سیل بسیار بالا بود.
 
ملک زاده ادامه داد: سیل به دام‌های روستاییان نیز رحم نکرده و ۳۶۰ دام سبک روستاییان تلف شدند.
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)