۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۵۲۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۱ - ۲۰-۰۵-۱۴۰۱
کد ۸۵۲۹۲۰
انتشار: ۱۴:۳۱ - ۲۰-۰۵-۱۴۰۱
لطفا ماسک بزنید؛

مرگ‌های کرونایی هر روز بیشتر می‌شود: ۸۴ جان باخته و ۷۳۹۶ بیمار جدید

مرگ‌های کرونایی هر روز بیشتر می‌شود: ۸۴ جان باخته و ۷۳۹۶ بیمار جدید
در حال حاضر ۱۳۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۲۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۵۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته ۷هزار و ۳۹۶ بیمار کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۸۴ بیمار نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.

به گزارش ایسنا، از دیروز تا امروز ۲۰ مردادماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷۳۹۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۳۴۱ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۴۵۹ هزار و ۱۷۵ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۲ هزار و ۷۳۸ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۱۴۰ هزار و ۲۷۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۱۴۶۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۳ میلیون و ۴۵۷ هزار و ۶۲۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

همچنین تا کنون ۶۴ میلیون و ۸۲۷ هزار و ۷۱۲ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۱۹۹ هزار و ۸۰۵ نفر دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۳۱۹ هزار و ۱۲۷ نفر نیز دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را در کشور تزریق کرده‌اند.

به این ترتیب مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۳ میلیون و ۳۴۶ هزار و ۶۴۴ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۶ هزار و ۹۵۳ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

در حال حاضر ۱۳۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۲۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۵۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال به دوستان
دیدنی های امروز؛ از آغاز عرضه جهانی آیفون 16 تا تشدید تنش در شمال فلسطین اشغالی روز جهانی صلح؛ مجالی برای درنگ بر ۶ مفهوم آن/ صلح با خویشتن یا در مقابل سلاح؟ پیام عراقچی به سیدحسن نصرالله در پی شهادت ابراهیم عقیل ویزیت مجازی با پزشک در اندازه واقعی! نماینده ادوار مجلس : دولت می‌تواند راه دخالت نمایندگان در انتصاب دولت را ببندد وضعیت جاده ها در آخرین روز از سفر‌های تابستانی / کدام جاده‌ها امروز یک‌طرفه می‌شوند؟ رگبار باران در ۵ استان کشور زن مرموزی که پیجرهای آلوده را به حزب الله لبنان فروخت، کیست؟( +عکس) دیدار مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب ۴ ماده غذایی غنی از «امگا ۳» ۵ جت جنگنده آمریکایی که طولانی ترین دوران حضور در سرویس را داشته اند (+عکس) ایران ایر : مسافران پروازهای تهران- بیروت از حمل پیجر و بی سیم خودداری کنند خسروپناه: برخی از شهدا و مجروحان حادثه لبنان ایرانی بودند/ اینکه می‌گویند نسل آلفا و زِد از فرهنگ ایثار و شهادت بریده‌اند حرف غلطی است رونمایی چین از فناوری شگفت‌انگیز شناسایی زیردریایی‌ها شفیعی کدکنی: این افراد را کنار بگذارید