۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۵۵۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۱ - ۰۳-۰۶-۱۴۰۱
کد ۸۵۵۰۴۱
انتشار: ۱۴:۵۱ - ۰۳-۰۶-۱۴۰۱

وضعیت ممنوع الکاری سحر قریشی از زبان یک تهیه کننده

وضعیت ممنوع الکاری سحر قریشی از زبان یک تهیه کننده
تهیه کننده فیلم «بانک زده ها» با اشاره به آماده سازی آن در پایان ماه صفر، درباره بازیگرانی مثل سحر قریشی و اینکه فیلم با وجود او دچار مشکل شده یا خیر بیان کرد که مشکلی پیش نیامده و جایی هم اعلام نشده که سحر قریشی ممنوع الکار است.

برنا: علی رویین تن تهیه کننده فیلم «بانک زده ها» در گفتگو با مصطفی امامی مجری «استودیو هشت» رادیو نمایش در پاسخ به اینکه برای اکران فیلم خود به خاطر سحر قریشی دچار مشکل ممیزی شده است یا خیر بیان کرد: سحر قریشی در این فیلم 2 نقش متفاوت دارد. او تلاش کرد بازی متفاوتی داشته باشد به هر حال مشکلاتی پیش می آید و سختی هایی هم دارد.

وی در جواب به ممنوع الکار بودن یا نبودن قریشی اظهار کرد: فکر نمی کنم جایی اعلام شده باشد که ایشون ممنوع الکار شده باشد.

رویین تن درباره نام آوردن از سحر قریشی در بیلبوردهای تبلیغاتی فیلم نیز گفت: وزارت ارشاد در نهایت احترام با ما برخورد کرد و ما هیچ مشکلی نداشتیم.

وی در پایان بیان کرد: هنوز بیلبورد و اینها اماده نشده که بخواهم بگویم مشکلی داشتیم یا خیر ولی جز برخورد مهربانانه از وزارت ارشاد چیزی ندیدیم.

ارسال به دوستان
مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟ پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای شهرها را متحول کرده‌اند(+عکس) بیش از دو قرن طول می‌کشد تا مزد زنان و مردان برابر شود اتفاق بدی که با خوردن زیاد مرغ در بدن رخ می دهد ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود! کاهش خطر مرگ ناشی از زوال عقل با یک روغن گیاهی